استانداری ایلام

استاندار ایلام:

خواستار اعمال حق مناطق جنگی و یا بدی آب هوا برای تمام مناطق استان ایلام هستیم.

خواستار اعمال حق مناطق جنگی و یا بدی آب هوا برای تمام مناطق استان ایلام هستیم.

تقدیر جمعی از کارکنان شرکت گاز ایلام از استاندار ایلام در پی اعمال حق بدی آب و هوا

استاندار ایلام:
⭕️ خواستار اعمال حق مناطق جنگی و یا بدی آب هوا برای تمام مناطق استان ایلام هستیم.

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، صبح امروز یکشنبه ۲۳ شهریور ماه در پی اعمال حق بدی آب‌ و هوا برای کارکنان پيمانکاري شرکت گاز ایلام جمعی از نیروهای این شرکت با قاسم سلیمانی‌دشتکی دیدار کردند و از زحمات و پیگیری های وی تقدیر و تشکر کردند.

در این برنامه استاندار ایلام با عنوان این مطلب که خواستار اعمال حق مناطق جنگی و یا بدی آب هوا برای تمام مناطق استان ایلام هستیم، تاکید کرد: ایلام بصورت یک نوار مرزی در دوران ۸ سال دفاع مقدس تماما در گیر جنگ بوده است و از این رو خواستار اعمال امتیاز مناطق جنگی برای تمامی مناطق استان هستیم.

وی با اشاره به این مطلب که ما بین حق مناطق جنگی و بدی آب و هوا یکی اعمال می شود، گفت: در این بین چند شهرستان استان از این حقوق محرومند و البته در پیگیری های فراوان با مسئولان امر چون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده نیروی زمینی، فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده بسیج کشور نشست هایی داشته ام و در این زمینه ده ها نامه نگاری نگاشته و پیگیری نموده ام و انشاءالله تا به ثمر رسیدن ادامه خواهد داشت.

سلیمانی دشتکی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اعمال حق بدی آب و هوا برای کارکنان شرکت گاز ایلام گفت: در سامانه سامد یکی از کارکنان این موضوع را مطرح کرد بلافاصله تلفتی از طریق معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران پیگیری کردم و امروز خوشحال هستیم که این مشکل حل شده است.

گفتنی است در پایان جمعی از کارکنان شرکت گاز ایلام به پاس قدرشناسی پیگیری های منتج به نتیجه استاندار ایلام در جهت اعمال حق بدی آب و هوا برای نیروهای پیمانکاری این شرکت تقدیر و تشکر کردند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است