استانداری ایلام

استاندار ایلام در سی و پنجمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا:

برگزاری موفق کنکور یک تمرین خوب برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی بود/رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزیی از زندگی مردم شده است/

برگزاری موفق کنکور یک تمرین خوب برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی بود/رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزیی از زندگی مردم شده است/

ما مدیون پزشکان هستیم ...
استاندار ایلام در سی و پنجمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا:
 برگزاری موفق کنکور یک تمرین خوب برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی بود/رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزیی از زندگی مردم شده است/دو معاون رئیس جمهور در راه ایلام/دستاوردهای دولت عملکرد نظام است/انصاف داشته باشیم؛ برخی از اتهام زنی پرهیز کنند!

🟠 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز شنبه ۱ شهریور ماه در سی و پنجمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام از متولیان امر در مراسمات ایام محرم تشکر کرد و گفت: در برگزاری مراسمات محرم شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت های عزاداري و مردم بودیم که اینجا بایست هم از آنان و هم از متولیان امر به ویژه حاج اقا کریمی تبار نماینده محترم ولی فقیه که در این زمینه تلاش داشتند تشکر کرد.

وی همچنین از برگزاری کنکور ۹۹ بعنوان یک تمرین خوب و موفق در رعایت پروتکل‌های بهداشتی یاد کرد و از برگزار کنندگان و داوطلبان کنکور به خاطر این مهم تشکر کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه امروز رعایت پروتکل‌های بهداشتی جزء لاینفک و ضروری زندگی شده است اضافه کرد: قطعا اگر دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم سلامتی خود را در انجام امور تضمین کرده ایم، بطور مثال در ماسک زدن اگر هردوی فرد بیمار و سالم توام با هم ماسک بزنند احتمال انتقال بیماری به ۱ و نیم درصد کاهش می یابد.

وی در ادامه خواستار فرهنگ سازي پروتکل های بهداشتی در بطن زندگی مردم شد و گفت: دیگر بایست بحث نظارت کم کم جای خود را به فرهنگ‌سازی در امر بهداشت فردی و اجتماعی بدهد و با این ابزار قدرتمند به جنگ با کرونا رفت.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به روز پزشک از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت تقدیر کرد و گفت: امروز همه ما مدیون این عزیزان هستیم کسانی که در راه سلامت مردم جان خود را فدا کردند و اینجا یاد و خاطره این سربازان فداکار وطن را گرامی می داریم.

وی در ادامه به برنامه های هفته دولت در استان اشاره‌ کرد و گفت: در این هفته دو معاون رئیس جمهور به استان سفر می کنند و در لابه لای برنامه ها طرح ها و پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی بصورت نمادین رونمایی می شود.

وی افزود: روز دوشنبه‌ استان میزبان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است و در روز سه شنبه نیز معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان سفر می کنند.

نماینده عالی دولت در استان به افتتاح و شروع بکار بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه توسط رئيس جمهور بصورت ویدئو کنفرانس ظرف یکی دو ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در زمینه افتتاح طرح ها و پروژه ها استان ایلام از استان های پیشرو و پیشگام بوده است. 

وی ادامه داد: حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه دیگر آماده‌ افتتاح و کلنگ‌زنی داریم که در هفته دولت قریب ۴۰۰ ميليارد تومان آن با حضور معاون رئیس‌جمهور انجام می شود.

وی در ادامه ضمن اینکه از مدیران استان خواست تا در هفته دولت دستاوردها و خدمات نظام و دولت را به مردم گزارش کنند، تاکید کرد: البته دستاوردهای دولت عملکرد نظام است و در این شرایط بایست با تشریح خدمات و کارهای خوب انجام شده امید آفرینی کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود از زحمات و تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران در امور مختلف تشکر کرد و گفت: قاطبه اصحاب رسانه استان بالای ۹۸ درصد منصفانه و در مسیر درست حرکت می کنند اما در این میان عده ای محدود با تندروی و بدون تحقیق در صحت‌ و سقم آنچه که می نویسند و یا بر زبان می آورند با اتهام زنی بی مورد انصاف را زیر سئوال می برند و با آبروی افراد بازی می کنند! 

سلیمانی دشتکی ضمن دعوت از این افراد به انصاف، دقت نظر و تعقل بیشتر در انعکاس اخبار گفت: در چند روز گذشته مطالب و اخباری در خصوص یکی از بانک‌های استان منتشر شد که صحت نداشت و اینحا برخی دوستان رسانه ای بجای فضاسازی بایست بیشتر در این زمینه دقت نظر داشته باشند.

وی افزود: در بحث دیگر در زمینه برداشت معادن در منطقه ای از استان که باز هم مطالب غلط از آب درآمد و اشتباهی منتشر شده بود و یا در زمینه به پیمان نهادن پروژه هایی در یکی از شهرستان ها که در نهایت این گمانه زنی ها و اتهام زنی ها دروغ از آب درآمدند و اینجا نبایست به خاطر حرف نسنجیده یک فرد غیر مطلع با آبروی افراد بازی کرد!

وی در پایان خواستار تداوم همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ایام شد و گفت: ابتکار عمل در عبور از سد کرونا در دست ماست و اگر فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و حضور نیافتن در مراسمات و تجمعات را رعایت کردیم بر کرونا نیزغلبه خواهیم کرد و در غیر اینصورت بایست تاوان غفلت از این ویروس منحوس را پس داد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است