استانداری ایلام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار

بازدید معاون استاندار ایلام از حوزه های امتحانی آزمون کنکور سراسری

بازدید معاون استاندار ایلام از حوزه های امتحانی آزمون کنکور سراسری

بازدید معاون استاندار ایلام از حوزه های امتحانی آزمون کنکور سراسری 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری ۹۹ دانشگاه های کشور در حوزه های امتحانی دانشگاه ایلام حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر محمد نوذری امروز جمعه ۳۱ مردادماه در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه ایلام با اعلام این خبر که در کنکور امسال شاهد رقابت ۱۴ هزار و ۲۳۹ نفر در استان هستیم، اضافه کرد: از این تعداد ۸ هزار و ۳۰۷ نفر خانم و ۵ هزار و ۹۳۲ آقا هستند.

وی ادامه داد: کنکور سراسری امسال در ۵ رشته و ۱۲ حوزه‌ امتحانی و در مدت ۴ روز از ۲۹ مرداد ماه لغایت یکم شهریور ماه در حال برگزاریاست، اظهار داشت: در بازدیدی که به همراه ریاست دانشگاه و دیگر مسئولین از محل برگزاری آزمون داشتیم همه موارد از جمله پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده است.

دکتر نوذری با عنوان این مطلب که آزمون در کمال امنیت، آرامش و از همه مهمتر در کمال سلامت در حال برگزاری است، اضافه کرد: مسئله برگزاری کنکور سراسری برای استاندار ایلام بعنوان رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا و دیگر مسئولان استان از درجه اهمیت بالایی برخوردار بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان با اعلام رضایت از روند برگزاری کنکور ۹۹ گفت: الحمدالله امروز شاهد روند برگزاری کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی نمایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است