استانداری ایلام

مدیر کل روابط عمومی استانداری:

روز خوب ایلام در مرکز ...

روز خوب ایلام در مرکز ...

 قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در مرکز همچون هفته های گذشته روز پرکار و البته موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت.

۱- وی در اولین برنامه خود به دیدار وزیر کشور رفت و پیگیر خواسته ها و مطالبات استان در امور مرزی چون ایجاد تحرک در تجارت و بازرگانی استان و تقسیمات کشوری چون ارتقای دهستان آسمان آبان به بخش و ایجاد شهر مرکز بخش کارزان، شد.

۲- استاندار ایلام سپس به اتفاق بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامي با مديرعامل هلدینگ ایرانیان و مدیر شرکت p.p دیدار کرد و پایه گذار یک حرکت بزرگ در صنعت استان شد. ایجاد پارک ملی پروپیلن یا شهرک تخصصی صنایع پایین دستی افتخاری بزرگ در صنعت استان است که نوید بخش توسعه و اشتغال‌زایی فراوان در استان است.

۳- نماینده عالی دولت در استان در سومین برنامه خود به دیدار رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور رفت و پیگیر مطالبات این حوزه در استان شد. حاصل رایزنی های استاندار که قبلا منتج به ایمن سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی در مدارس استان شده بود اینبار نیز به تفاهم نامه ای برای نوسازی و تجهیز مدارس سنگی در استان با مشارکت ۷۰ درصدی سازمان نوسازی مدارس کشور منتج شد.

۴- سلیمانی دشتکی در چهارمین برنامه خود به ديدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور رفت. در این دیدار که بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت استاندار ایلام خواسته ها و مطالبات این حوزه در استان را از جمله پرداخت مطالبات علوم پزشکی از تامین اجتماعی و خارج شدن اداره بیمارستان ۳۶ تختخوابی شهدای زاگرس ایلام از هیات امنایی به دولتی شدن پیگیری کرد که با موافقت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور مواجه شدند.

جان کلام آنکه ديدارهاي امروز استاندار ایلام در مرکز که همراه با توفیقات مثبتی برای استان شد را بایست روز خوب استان در مرکز قلمداد نمود چراکه حامل خبرهای بسیار خوبی برای مردم استان به شرح ذیل شد:
○ امضای توافقنامه پارک ملی پروپیلن (سرمایه گذاری هلدینگ بزرگ ایرانیان در ایجاد شهرک تخصصی صنایع پایین دستی) در استان
○ ایجاد تفاهم نامه نوسازی و تجهیز مدارس سنگی استان
○ قول مساعد وزیر کشور در خصو ارتقای برخی مناطق استان در حوزه تقسیمات کشوری(آسمان آبان و کارزان)
○ پرداخت مطالبات علوم پزشکی از تامین اجتماعی و خارج شدن اداره بیمارستان ۳۶ تختخوابی شهدای زاگرس ایلام از هیات امنایی به دولتی شدن
و ... 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است