استانداری ایلام

‍ استاندارایلام در رزمایش سپاه پاسداران استان

شیرین ترین لحظات من حضور در بین بسیجیان است

شیرین ترین لحظات من حضور در بین بسیجیان است

سلیمانی دشتکی گفت؛ بعنوان خدمتگذار مردم و نظام باید اذعان بکنم یکی از شیرین ترین جلسات حضور در بین شما عزیزان است که تداعی کننده دوران رزم و حماسه و دفاع از میهن اسلامی است.

وی در ادامه از شاخصه های ممتاز نظام گفت و تصریح نمود؛ دو بال قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران جمهوریت و اسلامیت نظام است و این سدی مستحکم در مقابل زورگویان عالم است.

استاندار ایلام بنای مخالفت دشمنان ایران اسلامی را تحمل نکردن چارچوبه مستحکم انقلاب اسلامی از طرف آنها دانست و افزود؛  آنان می خواستند کماکان استبداد و استثمار خود در دوران شاهنشاهی را ادامه دهند.

وی در ادامه به اوضاع و احوال اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت؛ در آن دوران چون تازه انقلاب شده بود، آمادگی برای جنگ نداشتیم، سلاح آنچنانی در اختیار نداشتیم، ساماندهی خاصی نداشتیم اما از بعد اعتقادی و همبستگی در درجه عالی بودیم.

سلیمانی دشتکی از ظرفیت های اویل انقلاب به نیکی یاد کرد و گفت؛ اگر مقوله آمادگی در آن زمان بررسی کنید بایست به دو موضوع بپردازیم؛
الف. آمادگی از بعد فرهنگی و اعتقادی
ب. آمادگی از بعد لجستیکی و نظامی

وی ادامه داد؛ در بعد اول با وجود امام امت و ایمان و اعتقاد و روحیه انقلابی در آمادگی بسیار بالا بودیم اما در بعد نظامی 10 الی 20 درصد آمادگی داشتیم با این همه با اتکال به خداوند متعال و ایمان و رهبری امام عزیز پیروز شدیم.

وی افزود؛ از آن روز تا الان بعد از گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و امروز با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هم ظرفیت های اعتقادی و روحیه انقلابی خود را حفظ کرده ایم و هم در بعد نظامی و لجستیکی قوی شده ایم.

استاندار ایلام روی آوردن آمریکایی ها و دشمنان نظام به انواع ترفتدهای پست و فرومایه را ناتوانی آنان در رویارویی با جمهوری اسلامی قلمداد نمود و گفت؛ آمریکایی ها وقتی دیدند نمی توانند در رویارویی با کشورمان کاری از پیش ببرند، آمدند با به راه انداختن جنگ روانی و اقتصادی و با تلاش در جهت ناامن کردن داخل به خیال باطل به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره  به  حوادث اهواز، چابهار، حادثه تروریستی در مجلس و ... گفت؛ هشیاری، اتحاد و همبستگی مردم باعث شد تمامی نقشه های دشمنان با شکست مواجه شود.

نماینده عالی دولت در استان قدرت نظامی کشور را در حد اعلی خود عنوان کرد و گفت؛ البته توان و قدرت نظامی ما برای دفاع است و برای این مهم از هیچ کشوری اجازه نمی گیریم و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به دشمنان همیشه پشیمان کننده بوده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است