استانداری ایلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بازدید از مسیر پروژه های اربعین:

روند اجرای پروژه های اربعین قابل قبول است

روند اجرای پروژه های اربعین قابل قبول است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بازدید از مسیر پروژه های اربعین:
روند اجرای پروژه های اربعین قابل قبول است
 
امام جمعه ی ایلام و نماینده ولی فقیه در استان از روند اجرای پروژه های اربعین در استان ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام کریمی تبار امام جمعه ی ایلام امروز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه در بازدید از پروژه های اربعین که با اتفاق استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استان صورت پذیرفت، گفت: الحمدالله کارهای خوبی در این مسیر انجام شده و علی رغم ابلاغ دیرهنگام اعتبارات ولی روند اجرایی مثبت ارزیابی می شود و کار جهادی شروع شده است و انصافا زحمات زیادی در حال انجام است و روند کار هم قابل قبول است‌.
 
وی افزود: البته عقب ماندگی های زیادی هم وجود دارد ولی متناسب با ابلاغ اعتبارات و شرایطی که در کشور وجود دارد پیشرفت فیزکی پروژه ها قابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بازدیدی که همراه با استاندار و اعضای شورای تأمین از مسیر ایلام به مهران و پروژههای اربعین در مهران خاطر نشان کرد:  پیمانکاران  در مسیر ایلام به مهران و دیگر پروژه های مهران در حال فعالیت هستند.

وی بیان داشت: برای ساماندهی مسافرینی که از این مرز تردد می کنند که یا زائرین امام حسین (ع) و یا زائرین عراقی امام رضا(ع) هستند مشکلاتی وجود داشت که در جلسه ای که در مهران تشکیل شد این مشکلات مطرح گردید و امیدواریم که هر چه سریعتر آنها هم برطرف شود و زائرین محترم به آسانی و سهولت هر چه بیشتر بتوانند از این مرز تردد داشته باشند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است