استانداری ایلام

استاندار ایلام

بروکراسی اداری آفت سرمایه گذاری است

بروکراسی اداری آفت سرمایه گذاری است

استاندار ایلام:
بروکراسی اداری آفت سرمایه گذاری است.

استاندار ایلام گفت: بروکراسی اداری را از سر راه سرمایه گذاری بردارید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: فرآیند طولانی بررسی طرح ها باید اصلاح شود و نبایست اجرای یک طرح به خاطر بروکراسی اداری به تاخیر بیافتد.

وی در ادامه به اقدامات انجام شده در جهت رفع بروکراسی اداری اشاره کرد و گفت: در استان تلاش شده با تهیه طرح های مختلف با مجوزهای بی نام بسیاری از فرآینده کسب مجوزها و استعلامات حذف شود تا سرمایه گذار با سهولت بیشتری قدم در مسیر سرمایه گذاری بگذارد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت هایش به موافقت دولت عراق برای ایجاد بازارچه و گذر مرزی چیلات اشاره کرد و گفت: تاکنون بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان جهت اماده شدن زیرساخت های چیلات هزینه شده است و امیدواریم مسئولان عراقی نیز پای کار بیایند و هرچه سریعتر این مرز راه اندازی شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه خواستار تشکیل کمیته ای برای پیگیری توافقات و مصوبات بین دو کشور ایران و عراق در خصوص بازگشایی مرز چیلات و چنگوله شد.

گفتنی است در این نشست نیز به تشریح فرآیند ایجاد گروه مشاوران بخش کشاورزی پرداخته شد و مقرر گردید در خصوص راه اندازی این گروه پیگیری  لازم توسط دستگاه های ذی ربط صورت گیرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است