استانداری ایلام

استاندار ایلام

منفک کردن جوانان از وزارت ورزش یک ضرورت است

منفک کردن جوانان از وزارت ورزش یک ضرورت است

استاندار ایلام؛
منفک کردن جوانان از وزارت ورزش یک ضرورت است.

استاندار ایلام گفت؛ نشاط اجتماعی ضرورت امروز جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به نقش و جایگاه ورزش در پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی پرداخت و گفت؛ امروز در شرایط فعلی کشور نشاط اجتماعی یک ضرورت اصلی برای جامعه است.

وی با اشاره به این موضوع که استان ایلام به دلائل مختلف از جمله ۸ سال جنگ تحمیلی و جا ماندن از توسعه و آثار مخرب جنگ دارای آسیب های اجتماعی است، اضافه کرد؛ مردم ایلام علی رغم وجود مشکلات، دارای روحیه فتوت و جوانمردی و پهلوانی هستند، با این حال نیازمند یک فضای شاد و پرتحرک هستیم که در اینجا جایگاه ورزش می تواند حائز اهمیت باشد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تلفیق مجموعه جوانان با ورزش تحت عنوان یک وزارتخانه خواستار جداسازی این دو از هم شد و گفت؛ از آنجا که جوانان خود مقوله ای مهم است نبایست خواسته ها و مطالبات این قشر وسیع در زیر سایه ورزش مغفول بماند.

وی در ادامه از زحمات حیدرزاده مدیرکل قبلی ورزش و جوانان تقدیر و تشکر کرد و گفت؛ امروز استان در حوزه های مختلف ورزشی ازجمله ورزش قهرمانی حرف های زیادی برای گفتن در سطح ملی و جهانی و بین المللی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اصرار برای ماندند حیدرزاده با توجه به عملکرد خوب ایشان، گفت؛ اگرچه اول یک نفر را معرفی کردیم اما با مخالفت مواجه شد و در نهایت منجر به معرفی ۳ نفر گردید و قرار شد هر کسی را که وزارت از بین این سه نفر انتخاب کرد مورد حمایت ما نیز قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان خطاب به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، گفت؛ انتظار این است که در این مجموعه هم افزایی و همدلی قوی ایجاد شود و ضمن احترام به نمایندگان و صاحب نظران در حوزه ورزش اما در تصمیم گیری مستقل باشد و آنچه که رضایت خدا و مردم و خروجی سیاست های دولت و نظام است را اجرا نماید.

وی افزود؛ شاخصه انتخاب مدیران در حوزه ورزش و جوانان یکی همراهی دولت و دوم توانمندی افراد باشد.

در این دیدار تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از کارنامه خوب حیدرزاده در استان گفت؛ ایلام در حوزه ورزش قهرمانی با بالای یک متر سرانه فضای ورزشی رتبه یک کشور را دارد.

وی در ادامه گفت؛ اینجا لازم است از حمایت های خوب استاندار توانمند ایلام از حوزه ورزش و جوانان و زحمات آقای حیدرزاده تشکر نمایم.

در این نشست حیدرزاده مدیرکل قبلی ورزش و جوانان استان از همکاری خوب استاندار ایلام و مجموعه دولت در استان تقدیر و تشکر کرد و علیشاهی نیز بر اجرایی نمودن توصیه های استاندار در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت حوزه ورزش قهرمانی تاکید کرد.

گفتنی که امروز مظفر علیشاهی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام منصوب شد و از زحمات بهروز حیدرزاده مدیرکل پیشین اداره کل ورزش و جوانان ایلام که به مدت ۵ سال در این سمت مشغول فعالیت بود، تجلیل بعمل امد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است