استانداری ایلام

استاندار ایلام

در رسیدگی به مشکلات مناطق سیل زده اولویت بر خانوارهای ضعیف باشد

در رسیدگی به مشکلات مناطق سیل زده اولویت بر خانوارهای ضعیف باشد

استاندار ایلام؛
در رسیدگی به مشکلات مناطق سیل زده اولویت بر خانوارهای ضعیف باشد.

استاندار ایلام گفت؛ از۶۴۰ میلیارد تومان مصوب برای مناطق سیل زده استان تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز شنبه ۱۹ مرداد ماه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان با اشاره به این موضوع که در سیل اخیر به سبب بنای ضعیف خانوارهای کم بضاعت آسیب بیشتری به منازل آنها وارد شده است، گفت؛ در رسیدگی به مشکلات مناطق سیل زده اولویت بر خانوارهای ضعیف باشد.

وی در مورد نحوه‌ی برآورد خسارات و تملک اراضی محدوده سد سیمره بر رعایت عدالت و تناسب برآورد ها در دو طرف رودخانه و همچنین همزمانی در انجام قیمت گذاری ها تاکید کرد و افزود: غیر از روستای چم شیر در هر بخش دیگری از مناطق بالا دست سد سیمره  اگر قرار است تملک اراضی و قیمت گذاری صورت گیرد بایست این موضوع برای هر دو طرف بصورت همزمان رخ دهد.
 
استاندار ایلام در ادامه جذب اعتبارات قابل توجه سیل را حاصل انعکاس به موقع مسائل و مشکلات مناطق سیل زده استان عنوان کرد و گفت؛ در ادامه گزارشات عملکرد دستگاه های درگیر در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان بایست همچنان در زمان خود به مرکز ارسال شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۰  میلیارد تومان در قالب تسهیلات، معیشت و بلاعوض به استان ایلام اختصاص یافته است ابراز داشت:  در مر حله ی اول از ۲۷ میلیارد ۱۴ میلیارد تومان پرداخت شده است که این پرداخت ها براساس پیشرفت های فیزیکی انجام شده است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که از۶۴۰ میلیارد تومان مصوب برای مناطق سیل زده استان تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است، ادامه داد؛ بر اساس سازوکار بودجه زمانی که سازمان برنامه و بودجه اعتباری را ابلاغ کرد دستگاه ها می تواند نسبت به تعیین پیمانکار اقدام کنند و کار اجرایی پروژه را شروع نمایند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است