استانداری ایلام

استاندار ایلام :

رفع محرومیت زدایی با کار انقلابی امکان پذیر است

رفع محرومیت زدایی با کار انقلابی امکان پذیر است

 

استاندار ایلام گفت؛ علل و عوامل آسیب های اجتماعی چون گرویدن به مواد مخدر را باید شناسایی و ریشه کن کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر شناسایی علل و عوامل آسیب های اجتماعی چون گرویدن به مواد مخدر گفت؛ ایجاد توسعه در مناطق محروم حرکت در مسیر درمان آسیب های اجتماعی چون مواد مخدر است.

وی با تاکید بر راه حل های جایگزین در مبارزه با مواد مخدر گفت؛ رفع محرومیت در مناطق محروم یکی از مهمترین اقدامات در مبارزه با آسیب های اجتماعی است.

وی با تاکید بر این مهم که دستگاه های اجرایی نسبت به تعهدات خود در مناطق محروم اهتمام جدی داشته باشند، اضافه کرد؛ دستگاه های متولی ظرف ۲ هفته برای احداث سالن ورزشی زمین در مرکز پیاز آباد هلیلان تهیه شود.

نماینده عالی دولت در ادامه هلیلان را یکی از محروم ترین مناطق کشور عنوان کرد و گفت؛ ضمن تشکر از کار ارزشمند گروه جهادی امام جعفر صادق علیه السلام در رفع محرومیت از این منطفه بایست همه کمک کنند با یک کار جهادی هلیلان از محرومیت بیرون آید.

وی با اشاره به این مطلب که امروز فرصت پرداختن به حاشیه نداریم، ادامه داد؛ امروز کسانی که ادعای دلسوزی برای استان دارند بایست بیایند و به متن بپردازند و امروز متن چیزی جز توسعه و ایجاد اشتغال برای جوانان ایلامی نیست.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که استان به شدت درگیر پروژه های مهمی است، بر پاسخگویی مدیران به رسانه ها و مطالبات مردمی تاکید کرد و گفت؛ هر جا انتقادی هست مدیران موظف به پاسخگویی هستند و اگر نقدها موضوعیت ندارند وارد حاشیه نشوند.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است