استانداری ایلام

استاندار ایلام :

اشتغال اولویت کار پروژه های عمرانی در استان است

اشتغال اولویت کار پروژه های عمرانی در استان است

استاندار ایلام گفت؛ تلاش های گسترده ای برای ایجاد اشتغالزایی در استان شروع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز شنبه در حاشیه نشست با دکتر جندقی مدیرعامل هلدینگ بیمارستان های تامین اجتماعی کشور گفت؛ پروژه های بسیار بزرگی در استان شروع شده است که منتج به اشتغالزایی بسیار خوبی در استان شده است.

وی با عنوان این مطلب که اولویت اصلی در اجرای پروژه های عمرانی استان ایجاد اشتغال برای جوانان است، اضافه کرد؛ علاوه بر ستاد اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای اشتغال و سرمایه گذاری و تسهیلات اشتغال روستایی امروز در حوزه پروژه های با اعتبارات ملی انقلابی در امر توسعه و اشتغال استان در راه است.

استاندار ایلام ادامه داد؛ تسریع در راه اندازی فاز ۲ پتروشیمی ایلام، شروع بکار پتروشیمی دهلران، شروع بکار NGL دهلران، تسریع در پروژه های سامانه گرمسیری و احیاء، شروع بکار پروژه لرزه نگاری در ایوان، شروع بکار پروژه اکتشاف نفت و گاز در ابدانان، شروع بکار پروژه pp، شروع بکار پروزه تغذیه خطوط گاز در استان، پروژه های زیرساختی مسیرهای اربعین در استان و ... از جمله طرح و پروژه های است که در حال اجرا و در جهت اشتغالزایی گسترده برای استان نقش آفرینی می کنند.

وی در ادامه به تلاش های عظیم برای شروع بکار طرح های جدید و فراملی در استان اشاره کرد و گفت؛ با دعوت از هیئت عالی رتبه اقتصادی به ایلام و پیگیری مصوبات آن در مرکز کشور تفاهم نامه های مهمی به امضا رسیده که با به سرانجام رسیدن آن انقلابی در امر توسعه استان ایجاد خواهد شد.

سلیمانی دشتکی به در دست اقدام بودن ۲ آزاد راه، یک بزرگراه و فاز اول خط راه آهن ایلام اشاره کرد وگفت؛ آزاد راه پل زال چیلات نجف اشرف با آزاد راه حمیل ایلام مهران و کربلا دو مسیر جداگانه را دنبال می کنند.

وی ادامه داد؛ همچنین مجوز ماده ۵۶ پروژه بزرگراه اندیمشک دهلران نیز گرفته است و اولین قطعه خط راه آهن اسلام آباد به ایلام انشاءالله در سفر رئیس جمهور شروع می شود.

در پایان این نشست درخصوص رفع مشکل بیمارستان شهدای زاگرس بحث و گفتگو شد و مقرر شد مشکل در کمیسیون ماده ۵ مطرح و رفع مانع شود.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است