استانداری ایلام

استاندار ایلام

ارتباط دولت با بخش خصوصی در استان مثبت است

ارتباط دولت با بخش خصوصی در استان مثبت است

استاندار ایلام؛
ارتباط دولت با بخش خصوصی در استان مثبت است.

استاندار ایلام گفت؛ در شرایط نوسانات ارزی بازاریان برای رفع مشکلات بازار پیشگام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در صبح امروز سه شنبه ۱ مرداد ماه در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر آوایی وزیر دادگستری برگزار شد فضای شکل گرفته بین دولت و بخش خصوصی را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی کرد و گفت؛ امروز همدلی و همراهی خوبی بین دستگاههای اجرایی و مدیران با بخش خصوصی وجوددارد.

وی ادامه داد؛ در شرایطی که نوسانات ارزی در بازار مشکل ایجاد کرد ما به بخش خصوصی و بازاریان اعتماد کردیم و و با پای کار آمدن آنها بر مشکلات غلبه کردیم.

استاندار ایلام در ادامه با تاکید بر این مطلب که هرگاه در امری مردم پیشگام بودند ما در آن کار موفق بودیم، تصریح نمود؛ پاسخ اعتماد ما به بازاریان در آن شرایط سخت اقتصادی به حل و فصل شدن مشکل بازار منتج شد.

وی ادامه داد؛ دولت در امور پیش روی خود بایست در ارتباط با بخش خصوصی تسهیلات بیشتر ایجاد کند و البته هر جا که تخلفی صورت گرفت باید برخورد لازم نیز صورت پذیرد.

وی در ادامه استان ایلام را از علاقه مند ترین مردم به نظام عنوان کرد و گفت؛ امروز وحدت و همدلی معنا داری در استان وجود دارد و این مهم فضا را برای کار و تلاش بیشتر مهیا کرده است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است