استانداری ایلام

امام جمعه ایلام

امام جمعه ایلام :پیشگیری در سیل اخیر باعث شد تلفات جانی نداشته باشیم

امام جمعه ایلام :پیشگیری در سیل اخیر باعث شد تلفات جانی نداشته باشیم

امام جمعه ایلام؛
پیشگیری در سیل اخیر باعث شد تلفات جانی نداشته باشیم.

امام جمعه ایلام گفت؛ سخت کوشی استاندار ایلام و مجموعه همکاران در سیل اخیر قابل تقدیر است‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار وزیر دادگستری و استاندار ایلام نتیجه تلاش عوامل دست اندر کار در سیل فروردین ماه را مثبت ارزیابی کرد و گفت؛ پیشگیری در سیل اخیر باعث شد تلفات جانی نداشته باشیم.

وی ادامه داد؛ در این راستا سخت کوشی استاندار ایلام و مجموعه همکاران قابل تقدیر بود.

امام جمعه ایلام همکاری بسیار خوب همه ارگانها، نهادها، دستگاه های دولتی و غیر دولتی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش و صدا و سیمای و نیروهای امدادی و خدمات رسان در سیل را نتیجه وحدت و همدلی در استان عنوان کرد و گفت؛ قطعا اگر این همدلی و همراهی در پیشگیری قبل از سیل نبود خسارات جانی و مالی فراوانی بر استان وارد می شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خصومت های دشمنان ایران اسلامی گفت؛ امروز آنها روی به تحریم های ظالمانه آورده اند اما مردم علی رغم سختی ها پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در مقابل دشمنان ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت؛ البته در این شرایط بایست بیشتر به خواسته ها و مطالبات مردم رسیدگی کرد و نگذاشت مشکلات آنها را اذیت کند.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان بر لزوم توجه بیشتر دولت به این مهم تاکید کرد و گفت؛ امروز تعامل و همراهی خوبی در امر توسعه استان وجود دارد و در این راستا افراد صاحب نظر از هر طیف و گروهی نیز می توانند نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است