استانداری ایلام

استاندارایلام

امروز هم به فرهنگ جهاد و ایثارگری نیازمندیم

امروز هم به فرهنگ جهاد و ایثارگری نیازمندیم

استاندارایلام
 امروز هم به فرهنگ جهاد و ایثارگری نیازمندیم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در نشست با شورای مشورتی ایثارگران بر اهمیت تکریم خانواده های ایثارگر تاکید کرد و گفت؛ کنگره عظیم ۳۰۰۰ شهید استان نقطه عطفی در ترویج این فرهنگ مقدس است که انشالله در استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اعلام این مطلب که پیگیری های خوبی برای رفع مشکلات جامعه ی ایثارگری استان و خانواده های آنان صورت گرفته است، تصریح نمود؛ در تلاش هستیم مشکلات خانواده های ایثارگران را با تعامل با بنیادها و سازمان های غیر دولتی نیز برطرف نماییم چرا که خانواده شهدا و ایثارگران حق عظیمی بر گردن نظام و کشور دارند و همه ما موظف به تکریم این قشر عزیز هستیم.

وی افزود؛ کلیه شرکت ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی همانند دستگاه های دولتی موظفند بر اساس قانون برنامه ششم توسعه حداقل ۲۵ درصد از نیاز استخدامی خود را به ایثارگران اختصاص دهد.

استاندار ایلام ضمن اینکه از دستگاه های اجرایی خواست در رفع مشکلات و ارائه خدمت به این جامعه اهتمام ویژه داشته باشند، گفت؛ موضوع درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران باید در مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی پیگیری و اقدام لازم توسط بنیاد شهید و امرور ایثارگران استان جهت ارائه رایگان خدمات درمانی به این عزیزان صورت گیرد.

وی در ادامه خواستار شد در جهت صدور بلیط تخفیف دار قطار برای ایثارگران از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری لازم صورت پذیرد.

سلیمانی دشتکی در پایان تاکید کرد؛ همه دستگاه ها و ارگانها پیگیر رفع مشکلات ایثارگران باشند و  تکریم و تجلیل و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه کاری خود قرار دهند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است