استانداری ایلام

با دعوت استاندارایلام صورت پذیرفت؛

حضور تیم اقتصادی کشور در ایلام

حضور تیم اقتصادی کشور در ایلام

با دعوت استاندارایلام صورت پذیرفت؛
 حضور تیم اقتصادی کشور در ایلام
معاون هماهنگی امور اقتصادی و برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان ایلام؛
 رفع محرومیت اولین اولویت ما در استان ایلام است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور رفع محرومیت را اولویت اصلی خود و هیئت همراه با استان ایلام دانست.
 به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام؛ دکتر پورمحمدی در بدو ورود به استان ایلام در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه امسال سال رونق تولید است و هدف اصلی نیز ایجاد اشتغال است ، می توان در استان های دارای ظرفیت چون ایلام در این راستا گام های مهمی برداشت.
وی افزود؛ سعی داریم در استان هایی که غبار محرومیت بر چهره شان نشسته است با حضور مدیران ارشد ملی و اقتصادی برای رفع محرومیت اقدامات عملی داشته باشیم.
وی ادامه داد: قرار بر این شده است که با حضور مدیران ارشد ملی در حوزه ی مالی و بودجه ای و با کار کارشناسی در جهت رفع محرومیت برنامه ریزی های عملیاتی صورت پذیرد.
معاون سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر این که برای رونق اشتغال در استان توفیق حضور پیدا کرده ایم خاطر نشان کرد: امیدوارم با میزبانی خوب جناب آقای سلیمانی دشتکی استاندار پرتلاش ایلام و آقای دکتر آذر بتوانیم ،فهم مشترکی از مسائل و مشکلات استان داشته باشیم و با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه و سایر حوزه های تخصصی که در استان حضور یافته اند برنامه ریزی دقیقی را صورت دهیم و کارهایی را در مورد استان ایلام به سرانجام برسانیم که انشاء الله باعث رفع مشکلات و منجر به توسعه گردد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است