استانداری ایلام

استاندار ایلام

امروز تیم اقتصادی کشور به ایلام می آید

امروز تیم اقتصادی کشور به ایلام می آید

استاندارایلام
امروز تیم اقتصادی کشور به ایلام می آید

استاندار ایلام گفت؛ عملکرد بانک کشاورزی در استان موفق بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار مدیران بانک کشاورزی کشور از عملکرد خوب این بانک در استان تقدیر کرد و گفت؛ درکل عملکرد بانک های در استان ایلام مطلوب ارزیابی می شود.

وی در ادامه خواستار سمت و سوی بیشتر منابع ارزی کشور به طرف مناطق کمتر توسعه یافته کشور شد و گفت؛ استان ایلام به سبب محرومیت های عمیق دوران قبل از انقلاب و خرابی های دوران جنگ تحمیلی امروز نیازمند توجه ویژه هست.

وی افزود؛ باتوجه به اینکه اغلب شرکت ها و کارخانه های بزرگ استان گردش مالی در استان ندارند و محل پرداخت مالیات آنها در محل ثبت انان است گردش مالی در استان ضعیف است و نیازمتد توجه در این زمینه هست.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که استان به ظاهر کوچک ایلام ظرفیت های ملی فراوان دارد، تصریح نمود؛ علی رغم جمعیت کم استان ظرفیت های عظیمی چون ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، ۱۱ درصد گاز و ۴ درصد نفت کشور و ظرفیت های آبی و خاکی و کشاورزی و اربعین این استان را در موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری قرار داده است که برای انجام این مهم نیازمند توجه منابع اعتباری هستیم.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که امروز تیم اقتصادی کشور به ایلام می آید، افزود؛ این تیم اقتصادی به همراه رئیس دیوان محاسبات کشور به قصد بررسی مسائل و مشکلات استان، مسائل مربوط به حوزه سرمایه گذاری، طرح ها و پروژه های نیمه کاره، پروژه های در دست اجرا، پروژه های اربعین و ... به ایلام سفر می کنند.

سلیمانی دشتکی با اعلام رضایت از عملکرد بانک های عامل در استان گفت؛ عملکرد بانک کشاورزی در استان موفق بوده است.

وی در ادامه ضمن اعلام این مطلب که دنبال این هستیم که منابع بانکی جزئی از طرح شوند، افزود؛ در راستای حصول معوقات بانکی کمک کار بانک ها هستیم اما یک جایی که طرف پای کار است ولی به جهت مسائل مالی دچار مشکل شده است بایست به او کمک کرد.

در ادامه این نشست که با حضور فنودی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، جلالیان مدیر امور اعتبارات بانک کشاورزی، بهبهانی رئیس اداره کل وصول بانک کشاورزی برگزار شد عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با عنوان این خبر که امسال ۳۰ درصد تسهیلات بانک کشاورزی را اضافه کرده ایم، خواستار شد؛ اگر پرونده ها در استان محکم بسته شود قطعا بین ۱۵ تا ۲۰ روز بیشار در تهران توقف پیدا نمی کنند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است