استانداری ایلام

استاندار ایلام

اقدامات جهادی و مومنانه بنیاد مسکن، امید‌آفرین و عملکرد این بنیاد رضایت‌بخش است

اقدامات جهادی و مومنانه بنیاد مسکن، امید‌آفرین و عملکرد این بنیاد رضایت‌بخش است

استاندار ایلام در این نشست گفت: گزارشات ارایه شده توسط مدیرکل بنیاد مسکن بسیار خوب و قابل توجه بود و مایه امید و نشاط برای جامعه روستایی است، اقدامات جهادی و مومنانه بنیاد مسکن، امید‌بخش و عملکرد این بنیاد رضایت‌بخش است

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد مسکن پس از انقلاب اسلامی تاکنون، افزود: اقدامات زیادی پس از انقلاب تاکنون و در دولت سیزدهم در حوزه زیربنایی و عمرانی انجام شده است و کشور روز به روز در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است که این تلاش‌ها موجب شد ایران اسلامی در مقیاس منطقه‌ای و جهانی به جایگاه بسیار خوبی برسد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: عملکرد بنیاد مسکن طی حدود سه‌ساله فعالیت دولت سیزدهم مستند و قابل رویت است که در حوزه ساخت مسکن، این بنیاد تعهد ساخت ۸ هزار واحد را داشت که تاکنون ۶ هزار واحد ساخته شده است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: در حوزه بهسازی روستاها، در بحث پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اجرای طرح هادی روستایی و کمک و مساعدت برای ساخت مسکن محرومان، تهیه طرح جامع، الحاق روستا به شهر، بهسازی روستاهای هدف گردشگری و تولید مسکن روستایی و شهری، عملکرد مجموعه بنیاد مسکن امید‌آفرین و رضایت‌بخش است.

وی اضافه کرد: جهش تولید را در بنیاد مسکن دیدیم و مشارکت مردم هم در این بنیاد لمس شد که امیدواریم در پایان سال ۱۴۰۳ این بنیاد در تحقق شعار سال موثر باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد : طی دو سال گذشته از حساب ۱۰۰ امام(ره) ۲۰ واحد تکمیل و ۳۰۷ واحد  نیمه‌تمام نیز تکمیل شد.

وی اضافه کرد: از زمان پس از انقلاب تا قبل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم کل مشارکت مردم در واریز به حساب ۱۰۰ امام(ره) ۵۰۰ میلیون تومان بود اما طی حدود سه‌سال از فعالیت دولت سیزدهم، بیش از ۱۶ میلیارد تومان به حساب ۱۰۰ امام(ره)  از سوی مردم واریز شد‌ه است.

دکتر بهرام‌نیا بیان داشت: طی دو سال گذشته طرح هادی در ۳۰۰ روستای استان با اعتبار ۳۵۳ میلیارد تومان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستاها پرداخت شد.

🗓 دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است