استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار بزرگان و معتمدین بخش شباب با استاندار ایلام

دیدار بزرگان و معتمدین بخش شباب با استاندار ایلام


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه بخشدار و جمعی از بزرگان و معتمدین بخش شباب شهرستان چرداول با حضور در دفتر استاندار ایلام با دکتر بهرام‌نیا دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن قدردانی از  سپاه پاسداران و نیروهای مسلح در پاسخ کوبنده به رژیم منحوس صهیونیستی گفت: با اجرای فرامین مقام معظم‌رهبری توسط نیروهای مقتدر نظامی کشور، یک اقدام بزرگ انجام شد و مطالبه دینی و مومنانه مردم توسط نیروهای مسلح محقق شد‌.

دکتر بهرام‌نیا افزود: بزرگان هر منطقه درصدد رفع مشکلات و مطالبات مردم هستند که بخشی از این مشکلات و مطالبات در طول چهار دهه پس از انقلاب محقق شده و بخشی هم در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: پیگیرهای لازم برای اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: طبق قانون برای  فعالیت شبانه‌روزی هر درمانگاه، نرم و میانگین خاصی از جمعیت، ضرورت دارد که این مطالبه مردم (فعالیت شبانه‌روزی درمانگاه) از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود.

دکتر بهرام‌نیا در خصوص خواسته مردم بخش شباب در خصوص احداث کانال سنگی کشاورزی به طول ۵ کیلومتر، تکمیل و تجهیز بقعه امامزاده جعفر(ع) و مسجد گفت: احداث کانال کشاورزی به طول ۵ کیلومتر از طریق جهاد کشاورزی و اعتباراتی برای تکمیل و تجهیز بقعه امامزاده جعفر(ع) و مسجد بخش شباب اختصاص می‌یابد.

وی در خصوص تکمیل فاضلاب شهرک صنعتی هم یادآورشد: اعتباراتی برای این طرح منظور شد‌ه است.

استاندار ایلام ادامه داد: ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری شباب از طریق معاونت عمرانی استانداری و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور پیگیری می‌شود.

🗓️ دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است