استانداری ایلام

دکتر بهرام‌نیا:

هیچ درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی‌ماند/ امروز ۲۰ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد پیگیری شد

هیچ درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی‌ماند/ امروز ۲۰ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد پیگیری شد

نهمین ارتباط استاندار ایلام در سامانه‌ی ارتباط مردمی ۱۱۱ سامد و پاسخ‌گویی به درخواست شهروندان ایلامی 

دکتر بهرام‌نیا:
✔️ پیگیری خواسته‌های مردمی تا حصول نتیجه ادامه داد/ امروز عمده درخواست‌های مردمی، فی‌المجلس و آنی در تماس با مدیران مربوطه پیگیری شد/ هیچ درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی‌ماند/ امروز ۲۰ درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد پیگیری شد 

❑ استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه به خواسته‌های مردم از طریق سامانه‌ی ۱۱۱ سامد پاسخ داد و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات مردم صادر کرد.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز دوشنبه ۲۷  فروردین‌ماه ۱۴۰۳، پس از پایان برنامه‌ ارتباط مردمی سامد، در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت: امروز نهمین ارتباط مردمی از طریق سامانه‌ی ۱۱۱ سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان برقرار و انجام شد و در این ارتباط مردمی، تعداد ۲۰ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه‌ سامد، مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

وی افزود: عمده این درخواست‌ها و مطالبات مردمی، پس از ثبت، فی‌المجلس و آنی در تماس با مدیران مربوطه پیگیری شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: در مجموع در ۹ ارتباط در سامانه‌ ارتباط مردمی ۱۱۱ سامد به درخواست ۲۸۰ شهروند ایلامی رسیدگی و تاکیدات لازم برای رفع مشکلات آن‌ها صادر شده است.

استاندار ایلام در خصوص نوع درخواست‌های مردمی در این ارتباط تلفنی، عنوان کرد: عمده خواست‌های مردم شریف استان در این ارتباط تلفنی، مشکلات طرح‌ها، دریافت تسهیلات کم‌بهره و کمک مالی، اشتغال، بهره‌مندی از مزایای اعطایی برای بحث درمان و ... بود که در این راستا، بخشی از این درخواست‌ها از جمله پرداخت وام از طریق مديرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و تعدادی  از درخواست‌ها از جمله تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آب منطقه‌ای، وام مشاغل خانگی، آسفالت معابر و خیابان‌های محله بان‌برز به‌صورت هم‌زمان از طریق مدیرعامل آب منطقه‌ای، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شهردار پیگیری شد.

گفتنی است علاوه بر ارتباط مردم و دولت از طریق سامانه‌ی سامد، در سالن جلسات استانداری و نیز در سفرهای شهرستانی، با مردم به صورت چهره به چهره دیدار انجام می‌شود و مشکلات و درخواست‌های مردم مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

🗓 دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است