استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر:

شکرانه حضور پرشُور مردم در انتخابات، خدمت صادقانه، بی‌منت و مضاعف به آن‌هاست

شکرانه حضور پرشُور مردم در انتخابات، خدمت صادقانه، بی‌منت و مضاعف به آن‌هاست

استاندار ایلام در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر:
✔️ شکرانه حضور پرشُور مردم در انتخابات، خدمت صادقانه، بی‌منت و مضاعف به آن‌هاست
✔️مردم با حضور حداکثری در انتخابات، بلوغ سیاسی و تراز فرهنگی بالای خود را نشان دادند
✔️ از مردم، رسانه‌ها، مدیران، همسران و خانواده مدیران قدردانی می‌کنم
✔️مسئولان با ارائه بهترین خدمات، پاسخ‌گوی ولایت‌مداری مردم باشند 


📋 (بخش دوم)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر که به‌صورت وبیناری به ریاست وزیر کشور و استانداران سراسر کشور برگزار شد، در بخش دوم سخنان خود به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم استان در انتخابات، شیرینی عملکرد مدیران را مضاعف‌تر کرد و با وجود تلاش‌های دشمنان و پیاده نظام‌های دشمن که برای کم‌اهمیت جلوه‌دادن انتخابات و مشارکت ضعیف تلاش کردند، اما مردم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات، بلوغ سیاسی و تراز فرهنگی بالای خود را نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در نظر سنجی‌ها استان  ایلام جزو سه استان آخر کشور از حیث مشارکت پایین در انتخابات بود اما به واسطه اعتمادی که به مردم، ائمه جمعه و جماعات، ستاد انتخابات استان، نخبگان سیاسی و فرهنگی و مدیران داشتیم در جلسه با وزیر کشور اعلام کردیم که ایلام جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت خواهد بود که این مهم به لطف خداوند و حضور آگاهانه مردم محقق شد و مشارکت در ایلام به بیش از ۵۴ درصد رسید‌.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: شکرانه حضور پرشور مردم در انتخابات، خدمت صادقانه، بی‌منت و مضاعف به آن‌هاست. باید خدمت تمام عیار را به همه مردم داشته باشیم و در عمل ثابت کنیم قدردان آن‌ها هستیم.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر وفاداری و ولایت‌مداری خود را نشان دادند و اکنون نوبت مسئولان است که با ارائه بهترین خدمات، از مردم دل‌جویی کنند.

وی با ابراز رضایت‌مندی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، بر ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر دستگاه‌های اجرایی استان در سال آتی تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با تقدیر و تشکر از مجموعه مدیران استانی در طول یک‌سال گذشته، گفت: از مدیران، خانواده و همسران مدیران استانی قدردانی می‌کنم که قطعا کسب موفقیت‌های استان و مدیران، نتیجه همراهی خانواده و همسران مدیران است.

دکتر بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی و انسجام، عملکرد مدیران در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است که امیدواریم در سال جدید، این عملکردها بهتر از سال ۱۴۰۲ باشد.

براساس این گزارش، در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد سفرهای نوروزی استان، گزارش برنامه‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

🗓️ سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است