استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام:

قرار گرفتن در مسیر خدمت به نیازمندان یک موهبت الهی است

قرار گرفتن در مسیر خدمت به نیازمندان یک موهبت الهی است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، «محمد سبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند‌ماه در آیین تجلیل از فعالین ملی عرصه احسان و نیکوکاری توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، گفت: این را یک نعمت و فرصت ارزشمند برای خودتان بدانید که در مسیر خدمت به نیازمندان قرار گرفته‌اید.

وی افزود: اقدام شما به عنوان افراد خیر و مسئولیت‌شناسی که وقت خودتان را صرف یک کار بسیار بزرگ و ارزشمند می‌کنید شایسته سپاس و قدردانی است اقدامات خیرخواهانه شما باعث می‌شود که  نیازمندان استان از دید شما مورد غفلت قرار نگیرند.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: کسانی که در  مسیر خدمت به نیازمندان قرار می گیرند حتماً نگاه خداوند در این مسیر را با خود همراه دارند و در واقع  موهبت الهی نصیب افرادی شده که در این مسیر قرار گرفتند.

حسنی تاکید کرد: خداوند سلامتی و یک داشته‌ای به شما داده است که از این داشته و نعمتی که دارید برای رفع نیاز دیگران استفاده می‌کنید، ما قدردان زحمات فعالین ملی عرصه احسان و نیکوکاری هستیم و از همه شما عزیزان که در این مسیر کار می‌کنید تشکر می کنیم  و امیدواریم علاوه بر نصرت الهی، اثر آن را هم در زندگی دنیوی و هم اخروی ببینید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سپاه پاسداران و  همچنین نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی که در این مسیر کار می‌کنند و به مناسبت‌های مختلف به یاد نیازمندان در اقصی نقاط استان هستند،قدردانی می‌کنیم.

🗓️ سه‌شنبه  ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است