استانداری ایلام

استاندار ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام استاندار ایلام به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

استاندار ایلام با صدور پیامی روز شهرداری ها و دهیاری ها را گرامی داشت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۴ تیرماه هر سال به نام روز شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده است تا در این روز از زحمات و تلاش های خالصانه و بی منت دست اندر کاران حوزه شهری و روستایی تقدیر بعمل آید.
پرواضح است که پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار هر منطقه ای با اتکا به ظرفیت ها و توانمندی های شهرها و روستاهای آن منطقه امکان پذیر است تامادامی که امروز این راهبرد در شمار یکی از مهمترین و مطرح ترین راهبردهای مدیریتی در امر توسعه قلمداد می شود که در صورت برنامه ریزی صحیح و مدیریت علمی، عقلانی و میدانی قابل دستیابی است.
ازطرفی کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همانند پلی کوچک شهروندان را به شهرداری ها و دهیاری ها متصل کرده و موجب توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی می شود.
در این راستا کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها تنها با واگذاری ماموریت های اساسی توسعه شهری و روستایی به منابع انسانی خلاق و پویا و بهره گیری از تشکل های مردم نهاد و ایجاد مشارکت های اجتماعی حاصل شده تا در نهایت به رضایتمندی مردم منجر شود.
اینجانب ضمن گرامی داشت ۱۴ تیر ماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، از تلاش ها و خدمات شبانه روزی کارگران، کارکنان و مدیران شهرداری ها و دهیاری های استان قدردانی نموده و از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و موفقیت همگان را مسئلت می نمایم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است