استانداری ایلام

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان در خبرگزاری ایرنا:

✔️ با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه انتخابات با جدیت برخورد می‌شود/

✔️ با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه انتخابات با جدیت برخورد می‌شود/

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان در خبرگزاری ایرنا:
✔️ با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه انتخابات با جدیت برخورد می‌شود/ مردم با حضور حداکثری در انتخابات نقش مؤثری در تشکیل بدنه حاکمیت ایفا می‌کنند/ ۷۷۱ کار بازرسی انتخابات را برعهده دارند

🔰سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان روز سه‌شنبه ۱ اسفندماه با حضور در خبرگزاری  ایرنا مرکز ایلام، با قدردانی از مردم استان برای خلق حماسه حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که پای انقلاب و آرمان‌های انقلاب بوده و مدافع ارزش‌های والای جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات و نقش مردم در سرنوشت خود و تعیین حاکمیت است، افزود: تاکنون ۳۹ انتخابات در کشور برگزار شده است و بر این اساس، مردم با حضور حداکثری در انتخابات نقش مؤثری در بدنه حاکمیت ایجاد می‌کنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه درواقع جمهوری اسلامی ایران نمادی از بهترین مردم‌سالاری دینی و نماد فاخری از دموکراسی است، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که انتخابات جهاد عمومی و امتحان الهی است و امروز هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود در حقیقت رأی به جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار باارزش و بااهمیت است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چهار راهبرد را برای انتخابات ترسیم کردند که ما وظیفه داریم این چهار راهبرد امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت را اجرایی کرده و سرلوحه دستور کارها و برنامه‌های مسئولان اجرایی انتخابات قرار گیرد.

هژبری با اشاره به اینکه به‌طور ویژه موضوع سلامت انتخابات در دستور کار هیئت بازرسی استان قرار دارد، افزود: کنترل و بازرسی جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح دقیق و به‌موقع وظایف قانونی عوامل اجرایی از مهم‌ترین وظایف هیئت‌های بازرسی انتخابات در استان‌هاست.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان ایلام بیان کرد: سلامت در انتخابات موجب افزایش اعتماد عمومی مردم می‌‌شود و بر این اساس، مردم رغبت بیشتری برای حضور در پای صندوق‌های رأی پیدا می‌کنند، بنابراین وظیفه خطیری به دوش هیات بازرسی استان‌ها گذاشته شده است.

وی یادآور شد: خوشبختانه در این دوره فرآیند تشکیل هیئت بازرسی استان‌ها و شروع به کار آنها از ۲ ماه زودتر نسبت‌به سال‌های گذشته شکل گرفت که به نوعی اهمیت کار این هیات‌ها را نشان می دهد.

هژبری بیان کرد: کسانی که در بازرسی مشارکت می‌کنند و عضو تیم بازرسی تحت هر عنوانی هستند بایستی مورد تأیید دستگاه‌های نظارتی قرار بگیرند و صلاحیت آن‌ها تأیید شود و بایستی دارای سلامت روحی، جایگاه و شخصیت موردقبول دستگاه‌های نظارتی باشند.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان ایلام با اشاره به اینکه هیئت بازرسی استان متشکل از پنج نفر است که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به‌عنوان رئیس ومدیرکل بازرسی استانداری نیز دبیر این هیئت بوده و سه نفر عضو دیگر انتخابی هستند، گفت: پس‌از تشکیل هیئت استانی، این هیئت باید در شهرستان‌ها نیز مشتمل بر سه نفر تشکیل شود و در هر شهرستان هم متناسب با تعداد صندوق‌ها و شعبه‌های رأی بازرس و سربازرس هم مشخص شود.

❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور
#مشارکت_حداکثری

🗓 سه شنبه  ۱ اسفند ماه ۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است