استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

✔️توسعه غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی در ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد

✔️توسعه غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی در ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
✔️توسعه غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی در ایام نوروز در دستور کار قرار گیرد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه در نشست ستاد خدمات سفرهای نوروزی اظهار کرد: فروش صنایع‌دستی برای بخش خصوصی موجب درآمد پایدار می شود.

وی خواستار آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد برای ارائه خدمات و حفظ امنیت گردشگران شد و تأکید کرد: جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، مدیریت حفاری‌های سطح شهر و رفع نواقص مبلمان شهری در کنار شستشوی داخل تونل‌های آزادی و کربلا در دستور کار قرار گیرد.

معاون استاندار ایلام افزود: نظافت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی و استقرار پلیس راهور و هلال احمر در محورهای مواصلاتی از نیازهای گردشگران در ایام نوروز هستند.

هژبری، بقای متبرکه استان را ظرفیت مناسبی برای ارائه خدمات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان دانست و ادامه داد: نمازخانه‌ها و مساجد باید کاملاً آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی باشند که می‌طلبد دستگاه‌های مرتبط از این مساجد و نمازخانه‌ها بازدید و سرکشی کنند.

وی خواستار فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم برای برپایی نماز جماعت در کنار پایگاه‌ها و غرفه‌های گردشگری شد و ادامه داد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، باید به گونه‌ای عمل کرد که حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

هژبری با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند یکی از پیشران‌های اقتصادی استان باشد که در این زمینه باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: زیباسازی فرودگاه و معرفی جاذبه‌ها در این فضا بسیار موثر است که انتظار می‌رود با نصب تابلوها، المان‌ها، بنرها و توزیع بروشورها اقدامات لازم انجام شود.

🗓  دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است