استانداری ایلام

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام:

انتخابات در ایران مردم پایه است/ مردم به برنامه‌های نامزدها رای بدهند/ مردم با حضور پرشور در  انتخابات، بسترساز تشکیل مجلس قوی باشند

انتخابات در ایران مردم پایه است/ مردم به برنامه‌های نامزدها رای بدهند/ مردم با حضور پرشور در  انتخابات، بسترساز تشکیل مجلس قوی باشند

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام:
✔️انتخابات در ایران مردم پایه است/ مردم به برنامه‌های نامزدها رای بدهند/ مردم با حضور پرشور در  انتخابات، بسترساز تشکیل مجلس قوی باشند  


📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «فرشید زرگوش» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه تفاوت انتخابات ما با انتخابات رایج در جهان این است که مردم‌ پایه و اساس انتخابات هستند، اظهار کرد: در انتخابات ما رویکرد کاملا شفاف است و  دست اندرکاران انتخابات و هیئت اجرایی از طیف‌های مختلف مردم و معتمدان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اساس هیئت نظارت استان از مردم تشکیل شده است، تصریح کرد: مردم ما هم اثبات کرده‌اند که خوب تشخیص می‌دهند و در انتخابات آینده هم حضور پُرشوری خواهند داشت.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری ایلام با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انتخابات حق تعیین سرنوشت برای مردم است و در واقع مردم با حضور در انتخابات حق قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون را به نماینده تفویض می‌کنند.

زرگوش ادامه داد: در مجلس خبرگان نیز این گونه است و رئیس‌جمهور نیز با رای مردم انتخاب می‌شود و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی رای همه افراد جامعه با هم مساوی است.

وی گفت: اثرات انتخابات هم بلند‌مدت است و مردم با حضور پُرشور در انتخابات بسترساز  تشکیل مجلس قوی برای اقتدار ایران اسلامی باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان ایلام با تاکید بر اینکه مردم به دنبال وعده‌محوری نباشند و به برنامه‌های داوطلبان رای بدهند، تصریح کرد: صدا و سیما برای تحقق این موضوع پای کار آمده و دو کانال تلویزیونی در استان پذیرای داوطلبان برای اعلام برنامه‌های آنان خواهد بود و نامزدها هم می‌توانند با شرکت در مناظره‌ها خود را به مردم معرفی کنند.


❑‌کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام 

#انتخابات_پرشور

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است