استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ ایلام پدیده نوظهور گردشگری در کشور است/ پیش‌بینی می‌شود ایام نوروز سال آینده تعداد گردشگران این استان بیش از ادوار گذشته خواهد بود/

✔️ ایلام پدیده نوظهور گردشگری در کشور است/ پیش‌بینی می‌شود ایام نوروز سال آینده تعداد گردشگران این استان بیش از ادوار گذشته خواهد بود/

استاندار ایلام:
✔️ ایلام پدیده نوظهور گردشگری در کشور است/ پیش‌بینی می‌شود ایام نوروز سال آینده تعداد گردشگران این استان بیش از ادوار گذشته خواهد بود/ رسانه‌ها همچون سال گذشته ظرفیت‌های گردشگری استان را انعکاس دهند  


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام و با حضور مجموعه اعضا در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

استاندار ایلام در این نشست در بخش دوم سخنان خود، گفت: دغدغه مسئولین ارشد کشور، اقتصاد، سرمایه‌گذاری و اشتغال استان‌هاست که یکی از موضوعات مهم که در توسعه اقتصادی استان موثر بوده «توسعه گردشگری» است.

وی در ادامه افزود: اقتصاد صنایع‌دستی و گردشگری مورد تاکید رییس جمهور است که باید از اقتصاد صنایع‌دستی و گردشگری نهایت استفاده را داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با قدردانی از تلاش رسانه‌ها برای انعکاس ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان ایلام، یادآورشد:  ایلام سال گذشته با کمک و اهتمام رسانه‌ها، به عنوان پدیده نوظهور گردشگری در کشور معرفی شد که انتظار است رسانه‌ها همچون سال گذشته ظرفیت‌های گردشگری استان را انعکاس دهند.  

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری استان، پیش‌بینی می‌شود امسال میزان گردشگران در مقایسه با ادوار گذشته بیشتر خواهد بود.

براساس این گزارش، استاندار ایلام در پایان این نشست از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان در برپایی  غرفه‌های گردشگری و صنایع‌دستی در  هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که مورد بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان اداری و استخدامی و  تجار داخلی و خارجی قرارگرفت، قدردانی کرد.

🗓 شنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است