استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️ همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حالت آماده‌باش کامل باشند/

✔️ همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حالت آماده‌باش کامل باشند/

در پی‌صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی، نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست استاندار برگزار شد 

استاندار ایلام:
✔️ همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حالت آماده‌باش کامل باشند/ هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص تاخیر و یا تعطیلی ادارات و مدارس در ستاد بحران استان اعلام می‌شود/ همه مدیران عضو ستاد بحران و فرمانداران در محل خدمت خود حضور داشته باشند/ با دستور معاون اول رییس‌جمهور، ۱۸‌هزار میلیارد‌ریال برای اصلاح سیلبندهای شهر ایلام اختصاص یافت

📋بخش اول 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، گفت: خداوند متعال را شاکریم که شاهد  بارش رحمت الهی هستیم که ضمن شکرگزاری باید برای جلوگیری از خسارات احتمالی پیش‌بینی‌، پیشگیری و برنامه‌ریزی کنیم.

وی با تاکید بر آمادگی همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران برای مقابله با هرگونه آبگرفتگی و سیل احتمالی در استان، افزود: همه مدیران عضو ستاد بحران و دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی استان  در حالت آماده‌باش کامل باشند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: با دستور دکتر مخبر معاون اول رییس‌جمهور برای تعمیر و اصلاح سیلبندهای شهر ایلام، ۱۸‌هزار میلیارد‌ریال اختصاص یافت که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو طی زمانبندی سه ساله به صورت برابر این اعتبارات را تامین و این پروژه را تکمیل کنند.

دکتر بهرام‌نیا اعلام کرد: علاوه بر این اعتبارات، ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل بحران استانداری به شهرداری ایلام اختصاص یافته است.

ربیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام تصریح کرد: تمام سیلبندهای سطح شهر ایلام رصد، آسیب‌شناسی و در صورت نیاز مسیر دسترسی به آنها تعبیه شود همچنین نقاط بحرانی مسیل‌ها شناسایی و در فرصت باقیمانده ترمیم شوند.

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن در اسرع‌وقت برای احداث کانال سنگی در شهرک شهید کشوری برای جلوگیری از ورود آب به داخل منازل در مواقع بارش‌های سیلابی اقدام کند که برای احداث این کانال سنگی، استانداری ایلام هم کمک خواهد کرد.

استاندار ایلام با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و پرداخت تمامی مطالبات شهرداری ایلام، عنوان کرد: وقتی از شهرداری می‌خواهیم حقوق شهروندی را محقق کند باید مطالبات آن توسط ادارات نیز محقق شود. از حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و ادارات استان انتظار است که مطالبات شهرداری‌ها را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: ورودی هر شهر نماد آن شهر است باید سیما و منظر ورودی شهر ایلام هم زیبا و در شأن شهروندان باشد که اخیراً در میدان ارغوان شهر ایلام اقدامات خوبی توسط شهرداری ایلام صورت گرفته که باید استمرار داشته باشد. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام به بحث  احداث میدان میوه و تره‌بار به عنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهر ایلام پرداخت و گفت: با کمک مرحوم قاسمی وزیر راه و شهرسازی وقت، ۳۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری ایلام برای زمین میدان میوه و تره‌بار تقسیط شد و هم‌اکنون سرمایه‌گذار میدان میوه و تره‌بار پای‌کار است که با پیگیری شهردار که تصمیم‌گیرنده اصلی است باید عملیات اجرایی این پروژه در آینده نزدیک اجرایی شود.

وی به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد در ایام نوروز به روشنایی کامل داخل شهر توجه شود که شهر زنده به روشنایی آن بستگی دارد و اگر شهر خاموش باشد زمینه‌ساز ناهنجاری‌های اجتماعی است.

🗓 پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 
  🆔  @ostandariilam1              :بله ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است