استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در حالت آماده‌باش کامل باشند

دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در حالت آماده‌باش کامل باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
✔️دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی در حالت آماده‌باش کامل باشند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام،  در پی هشدار سطح نارنجی بارندگی برای استان ایلام در روزهای چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه تا روز شنبه ۲۸ بهمن‌ماه، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به ریاست  محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور مدیران دستگاه‌های و اعضای مرتبط با موضوع برگزار گردید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در این نشست با تاکید بر حضور میدانی تمام مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران برای بررسی میدانی و اقدامات فوری با توجه به هشدار اعلام شده، دستور  آماده‌باش کامل به دستگاه‌های خدمات‌رسان و مرتبط تا پایان زمان هشدار را صادر کرد.

حسنی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید حداکثر توان و تجهیزات لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه‌ی احتمالی ناشی از بارندگی در اختیار ستاد مدیریت بحران بگذارند.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: ما مدیران برای خدمت آمده‌ایم و این یک فرصت است و آن‌چه می‌ماند اقدامات ماندگار ما در جامعه است. 

✔️ از امروز تا روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه هرگونه مرخصی و ماموریت لغو می‌گردد.

✔️فرمانداران و مدیران شهرستانی در این مدت در محل خدمت حضور داشته باشند. 

✔️فرمانداران شهرستان‌ها با توجه به وضعیت اعلام شده نسبت به برگزاری نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اقدام کنند.

✔️شهرداری‌های استان با توجه به نظارت فرمانداران و بخشداران نسبت به لایروبی کانال‌ها، مسیل‌ها و آبراهه‌ها اقدام کنند.

✔️نیروهای هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی در حالت آمادگی کامل باشند. 

✔️با توجه به احتمال فراوان سیل، دستگاه‌های اجرایی بنیاد مسکن و راهداری با آمادگی کامل دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خود را در حالت اورهال قرار دهند.

✔️با توجه به اقدام خرابکارانه در زمینه‌ی خط لوله‌ی انتقال گاز، برنامه‌ی مدیریت توزیع را به گونه‌ای عملیاتی نمایند که کم‌ترین قطعی مربوط به مردم و نانوایی‌ها در سطح استان باشد.

✔️صدا و سیمای استان ضمن پخش و ارائه‌ی برنامه‌های آگاهی‌بخش در خصوص وضعیت نارنجی و هشدارهای هواشناسی، در خصوص مصرف بهینه‌ی گاز اقدام نمایند.

جانشین استاندار در ستاد مدیریت بحران استان گفت: دستگاه‌هایی نظیر شهرداری، آبفا، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پیام‌نور و مدیریت بحران با تعامل و همکاری لازم نسبت به رفع آب‌گرفتکی بلوار دانشجو و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اقدام عاجل به‌عمل آورند.

رئیس جلسه‌ی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در پایان این نشست تصریح کرد: تمام تلاش ما برای پیشگیری از خسارات احتمالی بارندگی‌های اخیر و به حداقل رساندن مشکلات شهروندان عزیز در این خصوص است.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است