استانداری ایلام

با رایزنی و پیگیری‌های استاندار ایلام و در مسیر توسعه‌ی استان محقق شد؛

تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه‌ی اجرای پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران به امضا رسید

تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه‌ی اجرای پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران به امضا رسید

 با رایزنی و پیگیری‌های استاندار ایلام و در مسیر توسعه‌ی استان محقق شد؛
✔️تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه‌ی اجرای پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران به امضا رسید 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه در آیینی با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، دکتر عبدالملکی مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور و دکتر علی عسگری رئیس هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم در کیش، تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه‌ی اجرای «پارک پتروشیمیایی در منطقه‌ی آزاد مهران» منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، هلدینگ خلیج‌فارس در آینده‌ی نزدیک اقدامات و کارهای مطالعاتی و مقدماتی مربوط به اجرای پارک پتروشیمیایی منطقه‌ی آزاد مهران را آغاز می‌کند.

با اجرای این طرح بزرگ یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در بخش صنعت در منطقه‌ی آزاد مهران بنا گذاشته می‌شود که در راستای اهداف مناطق آزاد که همانا توسعه‌ی صنعت، صادرات، ایجاد اشتغال و افزایش تولید است در این مسیر گام برداشته می‌شود.

در طرح پتروشیمیایی افزون بر ۹۰ کارخانه مربوط به صنایع پایین‌دستی پتروشیمی ایجاد شود که باعث رونق اشتغال و اشتغال‌زایی به تعداد حداقل ۲۵۰۰ نفر می‌شود.

گفتنی است پارک پتروشیمیایی روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه سال‌جاری با حضور استاندار ایلام و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس جانمایی شده بود که پس از پیگیری‌های استاندار ایلام  تفاهم‌نامه‌ی سه‌جانبه‌ی اجرای این پارک در منطقه‌ی آزاد مهران، امروز به امضا رسید.

🗓سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است