استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام:

دستگاه‌های اجرایی استان در دومقوله اردوهای راهیان پیشرفت و طرح گفت و‌ شنود با جوانان فعال باشند

دستگاه‌های اجرایی استان در دومقوله اردوهای راهیان پیشرفت و طرح گفت و‌ شنود با جوانان فعال باشند

 نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان برگزار شد 

معاون استاندار ایلام:
✔️ دستگاه‌های اجرایی استان در دومقوله اردوهای راهیان پیشرفت و طرح گفت و‌ شنود با جوانان فعال باشند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست محمد‌سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

حسنی در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان در دومقوله اردوهای راهیان پیشرفت و برنامه گفت و شنود با جوانان فعال باشند.

وی افزود: برخی از دستگاه‌ها در این دو موضوع خوب عمل کرده و انتظار است دستگاه‌های دیگر هم پای‌کار بیایند و اقدامات انجام شده در این زمینه را در جلسات آینده گزارش دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان ظرف ۳ روز آینده نسبت به معرفی جوانان برتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اقدام نمایند تا در نهایت با برگزاري جشنواره برتر جوانان، نسبت به معرفی جوانان برتر استان اقدام شود.

حسنی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی استان خواست نسبت به تشکیل بانک اطلاعاتی جامع برای شناسایی جوانان توانمند در سطح استان برای خدما‌دهی بهتر به جامعه هدف اقدام نمایند. 

معاون استاندار ایلام با قدردانى از ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی به جوانان برای  ایجاد اشتغال در استان، گفت: از طریق این صندوق ۱۱۳ میلیارد تومان در قالب ۴۸۲ فقره تسهیلات برای ایجاد اشتغال‌ به جوانان پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به انتصاب مشاور استاندار ایلام در امور جوانان یادآورشد: اقدامات خوبی در حوزه جوانان در طی این مدت انجام شده که امید است ضمن استمرار این برنامه‌ ها، خلأهای حوزه جوانان برطرف شود. 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است