استانداری ایلام

استاندار ایلام

ایلام سال‌ها نگین تورم کشور بود اکنون به میانگین کشوری رسیده است

ایلام سال‌ها نگین تورم کشور بود اکنون به میانگین کشوری رسیده است

استاندار ایلام:
✔️ایلام سال‌ها نگین تورم کشور بود اکنون به میانگین کشوری رسیده است/ حدود ۹۲ کارخانه در پارک پلی‌پروپیلن مهران راه‌اندازی و برای بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود/ کارخانه‌ی سیمان دهلران با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/ قراداد خرید چهار فروند هواپیما برای خطوط هوایی ایلام منعقد شد/ تصفیه‌خانه‌ی ایوان با ۱۷۰ میلیارد تومان در آستانه‌ی بهره‌رداری است 

(بخش دوم)

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه در همایش هادیان سیاسی سپاه و بسیج استان در بخش دوم سخنان خود افزود: ایلام سال‌ها نگین تورم کشور بود و اکنون به میانگین کشوری رسیده است و رتبه‌ی ۵ کشور از نظر اشتغال را دارد.

وی با بیان این‌که در آینده‌ای نه چندان دوره این استان در ردیف استان‌های برخوردار کشور قرار خواهد گرفت،  یادآورشد: پتروشیمی ارغوان‌گستر در مرحله‌ی بهره‌برداری و عملیات اجرایی پارک پلی‌پروپیلن در مهران به زودی آغاز و حدود ۹۲ کارخانه در آن راه‌اندازی و برای بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: تصفیه‌خانه‌ی ایوان با ۱۷۰ میلیارد تومان و نیز سالن فرودگاه ایلام نیز در آستانه‌ی بهره‌برداری هستند.

استاندار ایلام از خرید چهار فروند هواپیمای امبرائر ۱۴۵ برای پرواز در خطوط هوایی ایلام خبر داد و گفت: با این اقدام امید است بخشی از مشکل سفر هوایی مردم استان برطرف شود.

وی تصریح کرد: کارخانه‌ی سیمان دهلران با اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و پس از سال‌ها مهم‌ترین مطالبه‌ی مردم، یعنی انتقال پرونده‌ی مالیاتی نفت و گاز به استان محقق شد.

🗓 سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است