استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام و رییس هیات بازرسی انتخابات استان در نشست بازرسین انتخابات آبدانان:

صیانت از آرا مردم و رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات است

صیانت از آرا مردم و رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات است

معاون استاندار ایلام و رییس هیات بازرسی انتخابات استان در نشست بازرسین انتخابات آبدانان:
✔️صیانت از آرا مردم و رعایت اصل بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه برگزارکنندگان انتخابات است/ دولت در راستای «رقابت سالم» تمام شرایط را برای تبلیغ کاندیداها بطور یکسان فراهم کرده است 

📲| به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در جلسه آموزش بازرسین و سربازرسین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: مشارکت مهم‌ترین مولفه انتخابات است که جبهه استکبار همه توان و امکانات خود را بکار گرفته که مردم را نسبت به صندوق‌های رای مایوس کند. لذا تبلیغ و ترویج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه ماست.

وی‌ «سلامت انتخابات» را یکی دیگر از رکن‌های مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: صیانت از آرای مردم و رعایت اصل‌ بی‌طرفی مهمترین وظیفه برگزار‌کنندگان انتخابات است که عوامل باید با اشرافیت کامل بر قانون و شجاعت، تخلفات انتخاباتی را در سامانه جامع ثبت کنند.

هژبری ضمن اشاره به تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: دولت در زمینه رقابت سالم تمام شرایط را برای تبلیغ کاندیداها بطور یکسان و در بستر قانونی فراهم کرده و کاندیداها با استفاده از مکان‌های عمومی نظیر مساجد و رسانه‌های مجازی و صدا و سیما می‌توانند در زمانبندی تعیین شده تبلیغ کنند.

وی با بیان اینکه امسال ثبت مُهر در شناسنامه‌ها حذف شده است، گفت: امسال به جای درج مُهر در شناسنامه رای دادن افراد در سامانه ثبت احوال، ثبت می‌شود و هر شخص واحد شرایط رای می‌تواند با ارایه پنج سند هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت نظام وظیفه و گذرنامه در انتخابات شرکت کند.

هژبری در ادامه به دستاوردهای نظام اشاره و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از زمان استقرار و آغاز فعالیت، خدمات شایانی در حوزه عمران و آبادی استان ایلام انجام داده است.

شایان ذکر است در شهرستان آبدانان ۶۹ صندوق رای در نظر گرفته شده است که ۴۶ صندوق مستقر در بخش مرکزی، ۱۲ صندوق در بخش سرابباغ و ۱۱ صندوق در بخش کلات، آرای مردم را اخذ خواهند کرد.


🗓جمعه ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است