استانداری ایلام

پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز حماسه‌ی ۹ دی

‌❑‌ استاندار ایلام در پیامی سال‌روز حماسه ۹ دی را گرامی داشت

‌❑‌ استاندار ایلام در پیامی سال‌روز حماسه ۹ دی را گرامی داشت

 پیام استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز حماسه‌ی ۹ دی

‌❑‌ استاندار ایلام در پیامی سال‌روز حماسه ۹ دی را گرامی داشت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

یوم‌الله ۹ دی تجلی دفاع و پشتیبانی همه‌جانبه‌ی ملت بزرگ ایران از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و یادآور حضور آگاهانه‌ی مردم ولایت‌مدار ایران در بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) است. روزی که اتحاد و وحدت ملت همیشه در صحنه، خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشید و نقطه‌ی عطف دیگری را در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به ثمر نشاند.

بی‌شک این حماسه‌ی سترگ در آن شرایط پیچیده و سخت، پيام‌های آشکار و روشنی در تاریخ و تحولات ایران اسلامی به دنبال داشت كه از آن جمله می‌توان به پاي‌بندی ملت شهیدپرور، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه‌ی ایران اسلامی به مکتب والای اسلام، خط سرخ ولايت و امامت و اطاعت از رهبری اشاره داشت.

پر واضح است که این بلوغ سیاسی در ۹ دی‌ماه توامان با بصیرت بود که به وسیله‌ی ملت عزیز و رشید ایران اسلامی به ظهور رسید و تومار(طومار) فتنه‌گران داخلی و خارجی در آن برهه‌ی زمانی را درهم پیچید.

اکنون و پس از گذشت ۱۴ سال از آن روز تاریخی، نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه‌ی رهبر فرزانه‌ی انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی ملت بزرگ ایران اسلامی دارای ثبات، امنیت، عزت و صلابت مثال‌زدنی در منطقه و جهان است.

ضمن گرامی‌داشت سال‌روز حماسه‌ی نهم دی‌ماه که نمادی از بیداری و بصیرت هم‌وطنان از حقانیت نظام، میثاق با ولایت و شناخت دسیسه‌های دشمنان بود، همه‌ی اقشار جامعه‌ی اسلامی به ویژه مردم شریف، ولایت‌مدار و شهید‌پرور استان ایلام را به حضور گسترده در مراسمات یوم‌الله نهم دی‌ماه دعوت می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای سربلندی این نظام مقدس و مردم عزیز ایران اسلامی، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نمایم. 

             حسن بهرام‌نیا
              استاندار ایلام
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است