استانداری ایلام

استاندار

هرچه داریم از برکت خون شهداست

هرچه داریم از برکت خون شهداست

رئیس سازمان هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس؛
- در هفته دفاع مقدس ۶ باغ موزه از جمله ایلام افتتاح می شود.

- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار دکتر جعفری رئیس سازمان هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس تهران گفت؛ هرچه داریم از برکت خون شهداست و در این راستا از بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش های ارزنده ای داشته است، تشکر می کنم.

وی ادامه داد؛ اگر بتوانیم ارزش های دفاع مقدس را به نسل کنونی منتقل کنیم بهترین کار ممکن را انجام داده ایم.

استاندار ایلام در ادامه از رشادت های مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی گفت و ادامه داد؛ مرزداران ایلامی در ۸ سال دفاع مقدس رادمردانه از کشور دفاع کردند.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که در این دیار خانواد های ۱۰ شهیدی داریم و نقطه به نقطه استان آثار جنگ و شهدا وجود دارد، گفت؛ ایلام با جمعیت کمی که داشت حدود ۳ هزار شهید و  ۱۲ هزار جانباز تقدیم نظام و کشور کرده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت؛ در مهران و منطقه چنگوله، در دهلران و منطقه شرهانی اقدامات خوبی در یادمان های شهدا انجام شده است.

وی در ادامه گفت؛ فعالیت در حوزه ی دفاع مقدس هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری در جهت اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و کشور است.

در ادامه این دیدار دکتر جعفری رئیس سازمان هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ضمن تشکر از تلاش های ارزنده استاندار ایلام در بستر سازی لازم جهت برگزاری یادمان شهدا و ایجاد باغ موزه در استان تصریح نمود؛ حضور جنابعالی بعنوان استاندار ایلام باعث شد که شتاب خوبی در زمینه ایجاد باغ موزه دفاع مقدس و برگزاری یادواره ۳۰۰۰ شهید استان ایجاد شود و  انشاءالله در هفته دفاع مقدس ۶ باغ موزه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می گردد که یکی از آنها باغ موزه ایلام است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است