استانداری ایلام

وزیر کشور:

تکمیل فرودگاه آبدانان پیگیری می‌شود/ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم

تکمیل فرودگاه آبدانان پیگیری می‌شود/ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم

وزیر کشور:
✔️ تکمیل فرودگاه آبدانان پیگیری می‌شود/ برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم/ پیروزی جنبش مقاومت، غلبه ایمان و اراده بر کفر و جنایت است/ همان دستان پلیدی که شهید رضایی‌نژاد را به شهادت رساند امروز از مقاومت مردم فلسطین شکست خورده است


📲|به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه  در جمع صمیمی مردم آبدانان، با اشاره حضور در بین مردم، گفت: حضور در کنار مردم، شنیدن دغدغه‌های آنها و پیگیری‌های مشکلات یک موهبت الهی است.

دکتر وحیدی ضمن یاد و خاطره شهید رضایی‌نژاد، افزود: این شهید والامقام از نخبگان و دانشمندان این کشور بود که یک افتخار بزرگ برای شهرستان شهید‌پرور آبدانان است.

وی عنوان کرد: آبدانان مهد پرورش نخبگان و دانشمندان توانمندی همچون شهید رضایی‌نژاد است، که توسط همان رژیمی به شهادت رسید که امروز در فلسطین هزاران انسان بی‌گناه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

وزیر کشور، اتفاقات سال گذشته در شهرستان آبدانان را ثمره شیطنت عده‌ای مزدور خواند و خاطرنشان کرد: عده‌ای قلیل که خود مزدوران جنایتکاران هستند، نمی‌خواهند عزت و عظمت ملت را ببینند. خوشبختانه هوشیاری و ایستادگی مردم ولایت‌مدار آبدانان، فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان را خنثی کرد.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در موضوع آسیب‌های اجتماعی حضور و مشارکت مردم و روحانیون مهم و اثر گذار است و ضرورت دارد همه پای کار بیایند و مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم آبدانان باید در اولویت کار مدیران باشد، افزود: وزارت کشور هم این نیازمندیها را احصا و پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات تا حصول نتیجه انجام می‌دهد.

وزیر کشور ادامه داد: دولت با تمام قوا از بحث کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می‌کند و در حد توان باید در این حوزه روحانیون، تربیون‌داران و آحاد مردم پای کار بیایند.

وی با اشاره به فرودگاه آبدانان و درخواست مردم برای راه‌اندازی این فرودگاه، تاکید کرد: تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه آبدانان پیگیری می‌شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مقابله غزه با رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: پیروزی جنبش مقاومت بر رژیم صهیونیستی، غلبه ایمان و اراده بر کفر و جنایت است.

وی ادامه داد: شکست بزرگ رژیم منحوس صهیونیستی در مواجهه با مقاومت فلسطین، در نوع خود بی نظیر است. امت اسلامی با پیروی از رهنمودهای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره پیروز خواهد بود و این مقاومت به‌دنبال آن سربلندی همیشگی است.

وزیر کشور دل سپردن به آرمان‌های امام راحل را همان راه حق توصیف کرد و یادآورشد: ثمرات مسیر حقانی حضرت امام خمینی(ره)، امروز در چهار گوشه جهان نمایان است و امروز شاهد هستیم که در فلسطین گروهی اندک به مصداق آیه شریفه قَالَ الَّذِينَ يَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلَاقُو اللَّهِ كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ بر نظامیان پرشمار رژیم صهیونیستی غلبه کرده‌اند.

دکتر وحیدی، مقابله جنبش مقاومت با رژیم صهیونیستی را غلبه ایمان و باور بر کفر دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با بسیج تمامی امکانات نظامی اعم از هوایی، زمینی و دریایی و با همراهی آمریکای جنایتکار، اماکن عمومی نظیر بیمارستان‌ها، مدارس و هم‌چنین کودکان و زنان را هدف حملات خود قرار داده و با فراخواندن ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره خود نیز به توفیقی دست پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه هر کاری که خدا پشت آن باشد بیمی در آن را ندارد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل ملت ما از هیچ چیزی بیم ندارد.

وزیر کشور در پایان اضافه کرد: امروز کسانی مدعی حقوق بشر و آزادی هستند، که شدیدترین سانسورها را در مراکز علمی خود اعمال کرده و طی هفته‌های اخیر روسای دو دانشگاه معتبر MIT و هاروارد را صرفا به دلیل انتقاد از کشتار زنان، کودکان و انسان‌های بی‌گناه در فلسطین مجبور به استعفا کرده‌اند.


🗓️ پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است