استانداری ایلام

استاندار ایلام

آبدانان مهد نخبگان و ایثارگران است/ انتخاب آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در توسعه آن بسیار موثر است

آبدانان مهد نخبگان و ایثارگران است/ انتخاب آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در توسعه آن بسیار موثر است

استاندار ایلام:
✔️ آبدانان مهد نخبگان و ایثارگران است/ انتخاب آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در توسعه آن بسیار موثر است/ روستاهای محروم حوزه جنوب استان در قالب «نهضت آبرسانی به مناطق روستایی» با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) سپاه آبرسانی می‌شوند/ ایلام رتبه نخست کشور در طرح آبرسانی به مناطق محروم را کسب کرد 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه پنجشنبه ۲۳ آذرماه در جمع صمیمی مردم آبدانان با حضور وزیر کشور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، گفت: خوشحالیم که در جمع صمیمی مردم آبدانان هستیم. مردم در این نشست دغدغه‌ها و مشکلات خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: نگاه شورای اداری استان به کانون ایثار استان یعنی آبدانان معطوف شده است و اعضای این شورا با حضور وزیر کشور درصدد رفع مشکلات مردم آبدانان هستند.

دکتر بهرام‌نیا اظهار داشت: این شهرستان مهد نخبگان نظیر شهید داریوش رضایی‌نژاد و شهدای گرانقدر شهید علی‌جرایه و شهید صارم طهماسبی است.

استاندار ایلام با قدردانی از تلاش‌های وزیر کشور و مجموعه وزارت کشور برای رفع مشکلات استان، گفت: با تاکیدات وزیر کشور، خواسته‌های مردم بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات و خواسته‌ها صادر می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: روستاهای محروم حوزه جنوب استان در قالب«نهضت آبرسانی به مناطق روستایی» با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) سپاه آبرسانی می‌شوندو در این نهضت ایلام رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با قدردانی از رییس بنیاد مستضعفان کشور، عنوان کرد: با مساعدت دکتر فتاح، شهرستان آبدانان به‌عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شد که این مهم در توسعه این شهرستان بسیار موثر است.

🗓️ پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است