استانداری ایلام

⭕️وزیر کشور در دیدار با اقشار مختلف مردم دره‌شهر:

ارتقاء دهستان ارمو به بخش با رعایت ضوابط قانونی دنبال می‌شود/ تسریع در تکمیل تونل کبیرکوه، ایمان و باور به خواست مردم است

ارتقاء دهستان ارمو به بخش با رعایت ضوابط قانونی دنبال می‌شود/ تسریع در تکمیل تونل کبیرکوه، ایمان و باور به خواست مردم است

⭕️وزیر کشور در دیدار با اقشار مختلف مردم دره‌شهر:
✔️ارتقاء دهستان ارمو به بخش با رعایت ضوابط قانونی دنبال می‌شود/ تسریع در تکمیل تونل کبیرکوه، ایمان و باور به خواست مردم است/ مشکل زیست‌محیطی پتروشیمی دره‌شهر مرتفع شد/ مردم دره‌شهر در دفاع از نظام و انقلاب پیش‌گام هستند

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور امروز پنجشنبه ۲۳ آذرماه در دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان دره‌شهر در امامزاده سیدسیف‌الدین‌(ع) گفت: تونل کبیرکوه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم به سرعت و به همت همه‌ی عزیزان از خود مردم گرفته تا مجموعه‌ی استانداری، وزارت راه و نمایندگان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: این تونل به‌عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ با ۱۷ کیلومتر راه دسترسی و ۷ کیلومتر تونل، در آستانه‌ی تکمیل شدن است و این اقدام در واقع، ایمان و باور به خواست مردم است.

دکتر وحیدی در ادامه با اشاره به مطالبه‌ی یکی از ساکنین این شهرستان در خصوص سد سیکان افزود: سد سیکان با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وزیر کشور در ادامه با بیان این‌که یکی از کارهای بزرگ در این دولت توجه به حوزه‌های آب، راه، بهداشت، نفت و پتروشیمی بوده است، ادامه داد: مشکلات مرتبط با احداث پتروشیمی دره‌شهر حل خواهد شد، مصوبات مرتبط با حل مشکلات این پروژه از جمله مشکل زیست‌محیطی مرتفع شد و مسائل مرتبط با زمین هم در دست پیگیری است.

وی با تأکید بر تکمیل پمپاژ ارمو گفت: با تکمیل این طرح، ۱۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش قرار خواهند گرفت که به‌عنوان یک اقدام بزرگ دنبال می‌شود.

دکتر وحیدی در ادامه با اشاره به مطالبه‌ی مردم دهستان ارمو برای تبدیل شدن به بخش نیز گفت: ارتقاء دهستان ارمو به بخش بعد از بررسی ضوابط قانونی، دنبال می‌شود. 
دکتر وحیدی گفت: ملت ایران با همت عالی خود به سمت یک هدف واحد در حال حرکت هستند و انقلاب ما روز به روز در حال تکامل است و مردم در اقصی نقاط مختلف کشور به اندازه‌ی هم نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی اظهار کرد: امروز بین افراد چه در تهران و یا دره شهر، به لحاظ این نقش‌آفرینی، فرقی وجود ندارد و پشتوانه‌ی این نظام و انقلاب، اراده‌های محکم و استوار است.

دکتر وحیدی با بیان این‌که راه شهدا افتخار بزرگ ماست، افزود: ملت ایران در همه‌ی امتحان‌ها سربلند بیرون آمده‌اند و نمونه‌ی آن همین شهرستان دره‌شهر است و هر جا نیاز به مدافع سلامت و یا مدافع حرم بوده است، پیشگام شده و شهدای والامقامی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

وزیر کشور با بیان این‌که مردم حضور مقتدرانه دارند، اضافه کرد: ملت ایران پشتیبان حق و حقیقت هستند و به همین دلیل در دفاع از مردم مظلوم غزه پای‌کار آمدند.

دکتر وحیدی با اشاره به این‌که بانوان ما نقشی برجسته و حتی نقش اول را ایفا می‌کنند، عنوان کرد: بانوان با تأسی از فاطمه زهرا(س) با رعایت عفاف و حجاب و اعتقاد و باور عمیق، پرچم فرهنگ و تمدن را بر دوش دارند.

دکتر وحیدی همچنین با اشاره به در پیش‌رو بودن انتخابات پایان سال، بر ضرورت استفاده از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

🗓️ پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است