استانداری ایلام

استاندار ایلام

✔️اوج تلاش دواطلبان هلال احمر در اربعین متبلور شد

✔️اوج تلاش دواطلبان هلال احمر در اربعین متبلور شد

استاندار ایلام:
✔️اوج تلاش دواطلبان هلال احمر در اربعین متبلور شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه در دیدار مدیرعامل، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان به مناسبت روز جهانی دواطلب، گفت: نیروی‌های دواطلب هلال‌احمر در راستای حمایت‌‌های انسان‌دوستانه آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات گسترده هلال احمر، افزود: خدمات هلال احمر در مرز مهران، محورهای مواصلاتی استان و آنسوی مرز در اربعین قابل تقدیر است که با عشق به اباعبدالله الحسین(ع ) به زوار خدمات‌رسانی می‌کردند. 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر پای‌کار هستند و با عشق و علاقه به هم‌استانی‌های خود در داخل  و خارج کشور خدمات‌رسانی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تردد سالانه ۸ میلیون زائر از مرز مهران ، گفت: سال گذشته ۸ میلیون زائر در طول سال از مرز مهران تردد کردند که امسال با ثبت رشد ۱۱ درصدی تردد زوار از مرز مهران در اربعین، احتمال ثبت تردد ۱۰ میلیون زائر در طول سال وجود دارد.

استاندار ایلام با اشاره به تردد زوار از مرز مهران در اربعین سال‌جاری، نیز افزود: امسال در اربعین ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد از مرز مهران به ثبت رسید و با وجود تکمیل زیرساخت‌های حوزه راه، در حال حاضر به‌طور میانگین ۱۵ هزار نفر از مرز مهران تردد می‌کنند که در این راستا نقش هلال‌احمر به‌عنوان یک نهاد خدمت‌رسان بسیار مهم است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تقدیر رییس جمهور از مردم استان ایلام برای برگزاری مراسم اربعین، افزود: در نشست هیات دولت با حضور ریاست محترم جمهور، معاون اول رییس جمهور نیز اعلام کردند در بازدید میدانی از پایانه مرزی مهران حتی یک زائر در مرز مهران گلایه‌ای نداشت که این  افتخار بزرگی برای مردم استان است.

وی با بیان اینکه ۳۳ بلایای طبیعی و غیرطبیعی در ایران به وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: باید با تجهیز امکانات برای مواجه شدن با حوادث و بلایای احتمالی آمادگی ۱۰۰ درصدی داشته باشیم که در راستا و در برهه‌های مختلف آمادگی هلال احمر به اثبات رسیده که مصداق بارز آن خدمت‌رسانی به مردم در آبگرفتگی اخیر بود.

دکتر بهرام‌نیا با مقایسه میزان تصادفات جاده‌ای استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  به ویژه در ایام نوروز، یادآور شد: استان ایلام، امسال در مقایسه با سال گذشته رتبه نخست کشور از نظر کمترین میزان تصادفات جاده‌ای را کسب کرد که کسب این موفقیت به دلیل تکمیل زیرساخت‌های حوزه راه و اهتمام دستگاه‌های نظارتی است.

استاندار ایلام همچنین به کاهش میزان تصادفات منجر به فوت استان در اربعین اشاره کرد و یادآور شد: میزان تصادفات منجر به فوت استان در اربعین در مقایسه با اربعین سال گذشته ۲۳ درصد کاهش یافت.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم پیچ‌های خطرناک و حادثه‌ساز را حذف کنیم در حال حاضر نیز دو پیمانکار در مسیر مهران- دهلران مشغول فعالیت هستند و ایمن‌سازی این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.


🗓️ پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandariilam1

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است