استانداری ایلام

استاندار ایلام در جریان بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام:

✔️«دارو» جزو الزامات اولیه‌ی هر بیمارستان است و تامین آن بسیار ضرورت دارد/ کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست

✔️«دارو» جزو الزامات اولیه‌ی هر بیمارستان است و تامین آن بسیار ضرورت دارد/ کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست

استاندار ایلام در جریان بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام:
✔️«دارو» جزو الزامات اولیه‌ی هر بیمارستان است و تامین آن بسیار ضرورت دارد/ کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قابل پذیرش نیست/ «اهلیت» و «منابع مالی» معیار انتخاب پیمانکاران حوزه‌ی دارو باشد/ روند زمانی پذیرش بیمارستان باید کاهش یابد/ فعالیت واحد «ام آر آی»باید شبانه‌روزی باشد/ اقدامات موسسه‌ی خیریه‌ی محکم در درمان بیماران ستودنی است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه در جریان بازدید سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام، گفت: «دارو» جزو الزامات اولیه هر  بیمارستان است و تامین آن بسیار ضرورت دارد.

وی با بیان این‌که کمبود دارو در هیچ بیمارستانی قایل پذیرش نیست، افزود:«اهلیت» و «منابع مالی» معیار انتخاب پیمانکار حوزه‌ی دارو باشد، چرا که پیمانکاری که منابع مالی نداشته و فاقد تخصص کافی در این حوزه باشد، نمی‌تواند در تامین دارو به موقع نیاز موفق باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر خدمات همه‌جانبه به بیماران و تسریع در روند زمانی پذیرش بیماران، بیان داشت: روند زمانی پذیرش بیماران باید کاهش یابد و فعالیت واحد «ام‌آر ای» باید شبانه روزی باشد.

وی در جریان این بازدید در دیدار دکتر صلاح‌الدین دلشاد مدیرعامل و رییس هییت مدیره‌ی موسسه‌ی محکم، گفت:  اقدامات این موسسه و پزشکان این مجموعه در درمان بیماران به ویژه بیماران مادرزادی، قابل تقدیر و ستودنی است.

استاندار ایلام در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید از واحد‌های اتاق عمل، اورژانس، ام آر آی و دیگر بخش‌ها بازدید کرد و ضمن گفتگو با بیماران و پزشکان، در جریان خدمات‌دهی به بیماران و مشکلات پرسنل و مجموعه قرار گرفت.


🗓️ پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandariilam1
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌ 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است