استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:

✔️از ظرفیت حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شود

✔️از ظرفیت حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام: 
✔️از ظرفیت حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده می‌شود 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در دیدار با مسئول اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در بحث کاهش  آسیب‌های اجتماعی و دیگر مسائل گفت: حضور نماینده حوزه علمیه در شورای اجتماعی استان  بسیار تأثیر‌گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه نقش حوزه علمیه در استان بسیار اثر‌گذار است و در حد بضاعت و توان فعالیت‌های خوبی را در استان انجام داده‌اند، افزود: با توجه به گستردگی مسائل و مشکلات آسیب‌های اجتماعی در استان، می‌بایست از ظرفیت حوزه‌های علمیه هدفمندتر و با برنامه‌تر استفاده کرد.

حسنی ادامه داد: آسیب‌های متنوعی در استان وجود دارد و برای رفع آنها باید اقدامات منسجم، متمرکز و هدفمندی انجام شود که همه این اقدامات نیازمند  برنامه‌ریزی و هدایت دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه آسیب‌های مختلفی در حوزه رسانه و فضای مجازی هم وجود دارد، ساماندهی رسانه‌ها را از دیگر اهداف شورای اجتماعی استان دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و آموزش گروه‌های هدف در استان زمینه‌‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

مسئول اجتماعی سیاسی حوزه‌های علمیه کشور نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای حوزه ها، گفت: حوزه می‌تواند کنشگری خوبی در جامعه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رضازاده افزود: از ظرفیت طلاب و  روحانیون حوزه‌های علمیه می‌توان در بخش‌های مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی، مشارکت مردم در انتخابات و دیگر موارد استفاده کرد.

وی برنامه حوزه را در بحث مشارکت مردم در انتخابات و حضور در صحنه‌های مختلف بیان کرد و گفت: می‌توان با استفاده از مناسبت‌های ملی و مذهبی برای ارتباط با مردم و حضور حوزه در صحنه‌های مختلف اجتماعی استفاده کرد و با ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با مردم زمینه‌ساز رفع مشکلات آسیب‌های اجتماعی در جامعه بود.


🗓️ چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است