استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

✔️مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل تردد از خدمات مهم و مورد‌نیاز معلولان است/

✔️مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل تردد از خدمات مهم و مورد‌نیاز معلولان است/

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:
✔️مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل تردد از خدمات مهم و مورد‌نیاز معلولان است/ اجرای قانون سه‌درصد استخدام معلولان از جمله خدمات شاخص به این قشر است 

❑معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل تردد را از خدمات مهم و مورد‌نیاز معلولان عنوان کرد و گفت: این مساله مورد تاکید ویژه قرار گرفته و ادارات ملزم به اجرای مناسب‌سازی شده‌اند.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در آیین گرامیداشت هفته معلولان به میزبانی بهزیستی ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، افزود: اگرچه با وجود این اقدامات،  همچنان معلولان به خدمات بیشتر نیاز دارند اما برخی اقداماتی که در دولت کنونی انجام شده بی سابقه بوده است.

وی صفر شدن آمار پشت نوبتی‌ها برای برقراری مستمری، برداشتن سقف بیمه بازنشستگی معلولان، رایگان شدن تعرفه آب و برق و گاز و اجرای گسترده  قانون سه درصد استخدام معلولان  را از جمله این خدمات شاخص عنوان کرد.

حسنی یکی از خدمات مهم مورد نیاز معلولان را مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل تردد معلولان عنوان کرد و گفت: این مساله مورد تاکید ویژه قرار گرفته و ادارات ملزم به اجرای مناسب سازی شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: با مشارکت دولت، افراد خیر و غیره زمینه حمایت از معلولان بیشتر و استعدادهای آنان شکوفاتر شده و از خدمات بیشتر بهره‌مند شوند.

وی همچنین با ذکر اینکه معلولان اعم از ناتوان و کم‌توان همگی نیازمند توجه هستند، گفت: افرادیکه جسم سالم نیز دارند چنانچه اراده قوی نداشته باشند به جایی نخواهند رسید.

🗓️ چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است