استانداری ایلام

استاندار ایلام

ارزیابی‌ عملکرد مدیران باید بر مبنای انصاف و با در نظرگرفتن زیرساخت‌های موجود باشد

ارزیابی‌ عملکرد مدیران باید بر مبنای انصاف و با در نظرگرفتن زیرساخت‌های موجود باشد

⭕️استاندار ایلام:
✔️ارزیابی‌ عملکرد مدیران باید بر مبنای انصاف و با در نظرگرفتن زیرساخت‌های موجود باشد

📲به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه در جلسه‌ی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با گرامی‌داشت هفته‌ی بسیج گفت: الحمدالله مدیران استان مدیران انقلابی هستند به‌طوریکه یا در دفاع مقدس حضور داشتند و یا جزو این خانواده‌ها هستند، باید از مدیران قدردانی کرد هر چند در جای خود باید پاسخگوی عملکرد خود هم باشند.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور نمونه در جریان بارش‌های اخیر از دو ماه گذشته مدیران به‌صورت میدانی پای کار آمدند و در حوزه‌ی آبراه، جداول و پاک‌سازی مسیل‌ها پای کار آمدند و تمامی ماشین‌آلات برای این منظور به کار گرفته شد و در طول مسیل‌ها کار پاکسازی را انجام دادند. 

دکتر بهرام‌نیا با بیان این‌که به منظور آمادگی برای بارش‌های پاییزی فرمانداران هم پای‌کار بودند، اظهار کرد: باید با دید انصاف به موضوع پرداخت، بخشی به جداول و مجاری برمی‌گردد که گنجایش این همه نزولات و روان‌آب را نداشت و این موضوعی است که به زمان احداث این مجاری برمی‌گردد.

استاندار ایلام افزود: جدولی که ساخته شده برای گنجایش مشخص بارندگی طراحی شده که مربوط به گذشته است، لذا هر ساله با شدت بارش‌ها چنین مشکلی در ایلام به وجود می‌آید، با این وجود، امسال مدیران، بهتر پای کار آمدند و با باز کردن و پاک‌سازی مسیل‌ها از وقوع مشکلات بعدی جلوگیری به‌عمل آمد، لذا تضعیف مدیران بی‌انصافی است و نباید انگیزه از مدیر گرفته شود.

نماینده‌ی عالی دولت در استان تصریح کرد: اگر مدیری هم ضعیف است، بهتر است به جای کلی‌گویی، به‌صورت مصداقی اعلام شود و اگر موردی وجود دارد، مصداقی بیان شود، تضعیف مدیران جایز نیست.

وی با اشاره به مشکل آب‌گرفتگی در استان نیز گفت: هیچ‌گونه کم‌کاری در این حوزه نبوده و ترک فعل هم صورت نگرفته است، ستاد بحران از دو ماه گذشته به خوبی وارد کار شد و در راستای سامان‌دهی مسیل‌ها، جداول و سایر امورات مرتبط ورود کرد.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به تعطیلی مدارس در این شرایط نیز خاطرنشان کرد: حسب تأکید و دعوت‌نامه‌ی رسمی وزارت کشور، روز دوشنبه همایش استانداران در وزارت کشور برگزار شد و در نبود استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری، تصمیم گیرنده است. تعطیلی چارچوب خاص خود را دارد و در جلسه‌ی شورا و ستاد بحران در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شود و اگر شورا به نتیجه رسید که باید تعطیل اعلام شود، این کار انجام می‌شود، لذا نباید زحمات مدیران را نادیده گرفت که به دور از انصاف است.

🗓 سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است