استانداری ایلام

استاندار ایلام :

خبرگزاری تسنیم در مسیر وحدت حرکت می کند

خبرگزاری تسنیم در مسیر وحدت حرکت می کند

استاندار ایلام گفت؛ امروز رسالت اصلی رسانه ها حرکت در مسیر وحدت است..

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با دکترقلی زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم، سیدعلی میر رضوی مدیرکل امور استانهای این خبرگزاری و میرزاد مسئول دفتر نمایندگی تسنیم در ایلام ضمن تشکر از رسالت خوب این رسانه، گفت؛ امروز در استان ایلام وحدت و همدلی خوبی بین مردم و مسئولان استان برقرار است و در این مسیر نقش رسانه ها تعیین کننده است.

وی ادامه داد؛ در این شرایط رسالت اصلی رسانه ها حرکت در مسیر وحدت است و در این میان خبرگزاری تسنیم موفق عمل کرده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه کار درست رسانه را دیدن نقاط ضعف و قوت در کنار هم عنوان کرد و گفت؛ البته نقد بایست به شکل منصفانه بیان شود و اگر کسی مسائل و مشکلات را مطرح می کند بایست راهکار لازم را نیز ارائه دهد.

وی ادامه داد: اگر رسانه ای تنها به دنبال نکات منفی باشد و آن ها را برجسته نماید و بدون اشاره به نقاط قوت باعث تشویش در افکار عمومی شود این دیگر نقد نیست بلکه عین تخریب است که لباس نقد بر تن کرده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: در نقد منصفانه هم فرد به حاشیه نمی رود و هم برای اصلاح میزان همراهی بیشتر می شود.

در ادامه این نشست دکتر قلی زاده نیز گفت؛ استاندار حال حاضر ایلام هر جا که حضور داشته منشأ خدمات بسیار بوده است.

وی ادامه داد؛ این نگاه وحدت گرایانه استاندار ایلام نیاز امروز جامعه و کشور است و با این رویکرد قوی بهتر می توانیم بر مشکلات فائق آییم.
 
مدیر عامل خبرگزاری تسنیم در ادامه گفت؛ در  شرایط حساس داخلی و خارجی مسیر وحدت و همدلی مهمترین راهبرد ما برای مقابله با جنگ روانی دشمن است.

وی ادامه داد؛ اگر چه مشی خبرگزاری تسنیم اصول گرایی است ولی به دنبال منافع ملی هستیم چراکه اعتقاد داریم اگر وارد جناح بندی های سیاسی شویم منافع ملی حاصل نمی شود.

دکتر قلی زاده در ادامه اشاره ای به سخنان اخیر مقام معظم رهبری داشت و گفت؛ معظم له در ارتباط با امور پیش رو در صحنه بین المللی راهبرد نه جنگ و نه مذاکره بلکه مقاومت را اتخاذ نمودند و امروز نقش مهم رسانه ها پرداختن به این مهم است.

وی در پایان گفت؛ در استان ایلام این خبرگزاری  آماده همکاری و کمک به دولت است.

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است