استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان:

❑۱۸ میلیارد ریال برای هزینه‌ی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی استان اختصاص یافت/

❑۱۸ میلیارد ریال برای هزینه‌ی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی استان اختصاص یافت/

استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش استان:
❑۱۸ میلیارد ریال برای هزینه‌ی ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی استان اختصاص یافت/ آموزش و پرورش پیشران توسعه‌ی هر کشور است/ توجه ویژه به ورزش برای دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌صورت توامان نیاز است/ ۱۳ آبان یادآور ایثار و و قیام دانش‌آموزان علیه جبهه‌ی استکبار است/ مراسم ۱۳ آبان ماه امسال هم‌چون سال‌های گذشته باشکوه برگزار شود


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان از اختصاص ۱۸ میلیارد ریال برای هزینه‌ی ایاب‌وذهاب دانش آموزان استثنایی استان خبر داد و گفت: از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری‌ها و مابقی از محل مسئولیت اجتماعی شرکت‌های فعال در استان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان نیاز به نشاط اجتماعی دارند که اگر بسترهای لازم را برای ورزش همگانی و قهرمانی این قشر فراهم کنیم تاثیر مستقیمی بر میزان یادگیری و  فراگیری علم و دانش آن‌ها دارد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر فراهم کردن زیرساخت‌ها برای ورزش دانش‌آموزان و فرهنگیان در استان، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ورزش برای دانش‌آموزان و فرهنگیان به‌صورت توامان نیاز است که اختصاص اعتبارات استانی برای تکمیل زیرساخت‌های این حوزه کافی نیست و باید در این راستا اعتبارات ملی جذب شود. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از شوراهایی که بسیار در پیشرفت جامعه موثر بوده، شورای آموزش و پرورش است تا جایی که آینده‌ی هر کشور مرهون آموزش و پرورش است و همه‌ی امکانات و برنامه‌ها به عنوان برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت در این نشست رقم می‌خورد.

استاندار ایلام عنوان کرد: آموزش و پرورش استان تمهیدات لازم را برای فراگیری علم و  دانش و تهذیب اخلاق دانش‌آموزان فراهم کنند‌.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با اشاره به در پیش بودن مراسم ۱۳ آبان، گفت: در آستانه‌ی ۱۳ آبان‌ماه هستیم که یادآور ایثار و از خودگذشتگی دانش‌آموزان است که در این روز دانش‌آموزان با قیام خود ضمن حمایت از مستضعفان برای احقای حقوق خود و آزادی‌خواهی به میدان آمدند.

وی با تاکید بر اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور حداکثری دانش‌آموزان در این مراسم، افزود: امسال هم‌چون سال گذشته جمعیت عظیمی در این برنامه حضور خواهند یافت و دانش‌آموزان فریاد مبارزه با استکبار و مظلومیت مردم غزه را سر می‌دهند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: دانش‌آموزان در استان ایلام و سراسر کشور  برای مظلومیت‌خواهی و حقوق پایمال شده‌ی مردم غزه بار دیگر به میدان خواهند آمد.

وی با اشاره به سوره‌ی مبارکه الشرح آیه ۶
(إِنَّ مَعَ العُسرِ يُسرًا) مسلّماً با هر سختی آسانی است، گفت: خداوند متعال با صابرین است، قطعا مردم غزه پس از این سختی‌ها و مشقت‌ها به پیروزی خواهند رسید.

گفتنی است در این نشست با اعلام مسئولان آموزش و پرورش استان با دستور استاندار ایلام و در نهایت رفع اختلافات بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان، هنرستان بهیاری در شهرستان آبدانان اخیرا افتتاح شده و هنرستان دخترانه و پسرانه هم در سال تحصیلی آینده در شهر ایلام افتتاح می‌شود.

همچنین در این نشست عنوان شد ۳۵ پروژه شامل ۲۸ واحد آموزشی به استعداد ۱۲۸ کلاس و ۷ پروژه‌ی ورزشی در ۶ ماهه‌ی دوم سال جاری در این استان به بهره‌برداری می‌رسند.

براساس اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان بیش از ۱۵۰ دانش‌آموز ایلامی در کنکور سراسری در رشته‌های پزشکی پذیرفته شده‌اند.

🗓 سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است