استانداری ایلام

استاندار ایلام :

با قاچاق مواد مخدر در مرز مهران برخورد قاطع شود

با قاچاق مواد مخدر در مرز مهران برخورد قاطع شود

استاندار ایلام خواستار برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر در مرز مهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا  اظهار داشت: در کشور عراق جرائم بسیار سنگینی با قاچاق مواد مخدر وجود دارد و ما باید کنترل قوی در مرز مهران برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در کشور عراق داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت امنیت زوار در کشور عراق خاطر نشان کرد: برخوردهایی که با زوار ما در کشور عراق صورت می گیرد در خصوص قاچاق مواد مخدر بسیار بد است  و باید از این امر در مرز مهران جلوگیری لازم صورت گیرد. 

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش تولیدات و محصولات کشاورزی تقدیر کرد و گفت: ما افزایش خوبی در بحث تولید دانه های روغنی در استان داشته ایم البته باید از خروج محصولات کشاورزی جلوگیری کنیم و کشاورزانی که از نهاده ها و بذر دولتی استفاده کرده اند گندم خود را عرضه نمایند.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: امسال اگر به خوبی نسبت به خرید محصولات کشاورزی اقدام شود رکورد جدید در تولیدات محصولات کشاورزی در استان ایلام رقم خواهد خورد و در این زمینه باید کنترل و نظارت لازم صورت گیرد تا از قاچاق محصولات کشاورزی نیز جلوگیری شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است