استانداری ایلام

استاندار ایلام

یک اصلاح طلب هستم/ در این مدت فریادگر مطالبات ایلام بوده ام

یک اصلاح طلب هستم/ در این مدت فریادگر مطالبات ایلام بوده ام


استاندار ایلام گفت؛ هرجا رفته ام ۸ سال مظلومیت و عدم توسعه نیافتگی ایلام در طول ۸ سال جنگ تحمیلی را فریاد زده ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جمع فعالین سیاسی، اجتماعی و فضای مجازی استان با اشاره به عزم جدی خود در دفاع از منافع استان گفت؛ در این مدت فریادگر مطالبات ایلام بوده ام و در دفاع از منافع استان کوتاهی نکرده ام و در هر شرایطی مدافع سرسخت حق و حقوق این مردمان بوده ام.

وی ادامه داد؛ اگر گفتیم در داخل شهرها موکب نزنند، اگر گفتیم اربعین اقتصادی شود اگر گفتیم ۸ سال عدم توسعه یافتگی ایلام باید جبران شود به خاطر دفاع از مردم ایلام بود.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که همواره مطالبه گر نقش ملی ایلام در کشور بوده ام اضافه کرد؛ اعتقاد دارم ایلام را نه بر اساس جمعیت کم آن، نه بر اساس وسعت آن، بلکه بر اساس جمعیت ۵ درصدی شهید و جانباز آن، ۷/۷ درصد مرز کشور، ۳ و نیم درصد صادرات کشور، ۱۱ درصد گاز کشور، ۴ درصد نفت کشور، ۲۲۰ هزار بشکه تولید نفت در روز و بر اساس ظرفیت تردد بیش از ۶۵ درصدی زوار اربعین در کشور باید مطرح کرد.


وی ادامه داد؛ ایلامی ها تندیس ایثار و مقاومت در کشور هستند و شایسته خدمت هستند چراکه ۸ سال زیر بمباران و آتش ایستادند اما دیار و سرزمین خود را رها نکردند و یک وجب آن را به دست دشمن ندادند!

سلیمانی دشتکی در جمع فعالان سیاسی خود را بعنوان یک اصلاح طلب عنوان کرد و گفت؛  هیچگاه مواضع خود را تغییر نداده ام اما الان استاندار همه مردم و همه گروه ها و جناح ها هستم و در جایگاه استاندار، اول یک فرد اجرایی هستم بعد یک فرد سیاسی.

وی با عنوان این مطلب که در انتصابات بر جوانان و بانوان بوده تاکید داشته است، گفت؛ اغلب انتصابات از طیف جوان جامعه بوده است، زمانی که به ایلام آمدم تنها سه مدیر کل خانم و یک بخشدار وجود داشت که اکنون به ۹ مدیرکل و ۴ بخشدار افزایش یافته که در این رابطه ملاک انتخاب توانمندی و خوب کار کردن است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است