استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

❑‌فروش بلیط اتوبوس در پایانه مسافربری ایلام حضوری می شود

❑‌فروش بلیط اتوبوس در پایانه مسافربری ایلام حضوری می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:
❑‌فروش بلیط اتوبوس در پایانه مسافربری ایلام حضوری می شود


❑‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیا‌ن‌اینکه تامین اتوبوس مسیر ایلام - تهران اولویت شرکت‌های حمل و نقل استان باشد، گفت: فروش بلیط در پایانه مسافربری شهر ایلام حضوری می‌شود.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مهندس سعید هژبری روز سه‌شنبه ۴ مهرماه ‌در جریان بازدید از پایانه مسافربری شهر ایلام، با اشاره به نارضایتی از شرکت‌های حمل و نقل عمومی به ویژه مسیر ایلام به تهران و سایر مراکز استان‌ها اظهار داشت: با توجه به شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها، تقاضا برای مسافرت با اتوبوس بیشتر شده است که به منظور ساماندهی فروش بلیط در پایانه شهر ایلام، تا اطلاع ثانوی فروش بلیط اتوبوس در این پایانه با نظارت سازمان راهداری و به صورت حضوری انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: اتوبوس به میزان مورد نیاز متقاضیان سفر به سایر شهرستان‌ها و متناسب با نیاز متقاضیان سفر به تهران بایستی فراهم شود.

هژبری با تاکید بر لزوم برخورد اداره‌ کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان با شرکت‌های حمل و نقل متخلف با استفاده از ظرفیت ماده «۱۳»، گفت: شرکت‌های نفتی و پالایشگاه برای حمل و نقل پرسنل خود باید از ظرفیت سایر ناوگان‌ها از جمله مینی‌بوس و وَن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس که در قرارداد این شرکت‌هاست، تاکید کرد: باید سریعا توسط شرکت‌های حمل و نقل این تعداد اتوبوس عودت داده شوند و در حوزه برون شهری و در راستای حمل و نقل مسافران فعالیت داشته و بکارگیری شوند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: با نظارت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل نسبت به تامین اتوبوس مسیر ایلام به تهران با توجه ضرورت و مازاد اتوبوس در سایر مسیرها، اقدام شود و در صورتی که اتوبوس مسیر ایلام به تهران توسط شرکت‌های حمل و نقل تامین نشود، شعبه مهران شرکت ابطال خواهد شد.


🗓 سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @IlamProvince_news
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است