استانداری ایلام

استاندار ایلام

تعزیرات حکومتی استان در رضایت‌مندی مردم نقش مهمی دارد/تعزیرات حکومتی در بحث نظارت مانند موضوع اربعین ورود پیدا کند

تعزیرات حکومتی استان در رضایت‌مندی مردم نقش مهمی دارد/تعزیرات حکومتی در بحث نظارت مانند موضوع اربعین ورود پیدا کند

 استان ایلام رتبه‌ی نخست کاهش ضریب جینی «بیشترین کاهش فاصله‌ی طبقاتی» مناطق روستایی را کسب و جزو سه استان برتر کشور از نظر کمترین ضریب جینی در مناطق شهری قرار گرفت...... 

استاندار ایلام:
❑‌ تعزیرات حکومتی استان در رضایت‌مندی مردم نقش مهمی دارد/تعزیرات حکومتی در بحث نظارت مانند موضوع اربعین ورود پیدا کند/ با همکاری حوزه‌ی اقتصادی و دستگاه‌های نظارتی تورم در ایلام ۸ رتبه بهبود یافت/ مدیریت اربعین از جنس مدیریت دفاع مقدس و برگرفته از روحیه‌ی جهادی بود/۵۲ درصد زوار اربعین از مرز مهران تردد کردند و امسال شاهد رشد ۱۱ درصدی تردد از مرز مهران بودیم 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز سه‌شنبه ۴ مهرماه در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های مجموعه‌ی نیروهای تعزیرات حکومتی در اربعین، گفت: شاهد بازدید‌های میدانی مجموعه‌ی نیروهای تعزیرات حکومتی در اربعین بودیم که در این راستا به خوبی ورود کردند و پس از اربعین نیز انتظار است تعزیرات حکومتی در بحث نظارت مانند موضوع اربعین ورود و نظارت‌ها را تشدید کند.

وی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها در بازار گفت: تعزیرات حکومتی استان، در رضایت‌مندی مردم نقش مهمی دارد و می‌تواند در کنترل قیمت‌ها و  کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌گران ایفای نقش کند.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تصریح کرد: با همکاری و انسجام حوزه‌ی اقتصادی و دستگاه‌های نظارتی استان بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، تورم در ایلام ۸ رتبه بهبود یافت که این موفقیت در حالی است که ایلام سال‌ها نگین تورم در کشور بود.

دکتر بهرام‌نیا همچنین  از کسب رتبه‌ی نخست کاهش ضریب جینی کشور «بیشترین کاهش فاصله طبقاتی» مناطق روستایی و قرار گرفتن استان ایلام جزو سه استان برتر کشور از نظر کمترین ضریب جینی در مناطق شهری خبر داد و گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور استان‌های ایلام، قزوین و سیستان و بلوچستان به ترتیب با ۱۷، ۱۳ و ۱۱ درصد کاهش ضریب جینی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ بیشترین کاهش فاصله‌ی طبقاتی در مناطق روستایی را کسب و از نظر کمترین ضریب جینی در مناطق شهری نیز پس از کرمان رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کنگره‌ی عظیم اربعین اشاره کرد و گفت: مدیریت اربعین از جنس مدیریت دفاع مقدس و برگرفته از روحیه‌ی جهادی بود و باید در مسایل مهم استان، نظیر معیشت مردم، اشتغال و مسکن مدیران هم‌چون گذشته، این‌گونه ورود کنند و تمام توان خود را به‌کار گیرند.

به گفته‌ی دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، امسال ۵۲ درصد زوار اربعین یعنی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر از مرز مهران تردد کردند و  شاهد رشد ۱۱ درصدی تردد از مرز مهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

🗓 سه‌شنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۲ 
   @IlamProvince_news
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگ

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است