استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

❑‌سهمیه ایلام از نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است

❑‌سهمیه ایلام از نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑‌سهمیه ایلام از نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار واحد است

❑‌معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: سهمیه چهار ساله استان ایلام برای احداث واحدهای پروژه مسکن ملی بیش از ۳۲ هزار واحد است.

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام  مهندس سعید هژبری روز دوشنبه ۳ مهرماه در حاشیه نشست وبیناری شورای عالی مسکن که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع ۳۲ هزار واحد، هشت هزار واحد  در نقاط روستایی، یک هزار و ۶۸۷ واحد به شکل استیجاری، پنج هزار و ۷۲۹ واحد توسط بخش خصوصی، چهار هزار و ۲۹۶ واحد در بافت‌های فرسوده و ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد نیز توسط راه و شهرسازی استان احداث می‌شود.

وی، تسهیلات بلاعوض پرداخت شده در حوزه مسکن روستایی را یک‌هزار و ۸۰میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: کار اجرایی چهار هزار و ۸۳۰ واحد مسکونی روستایی در قالب نهضت ملی مسکن به اتمام رسیده و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد نیز با میانگین پیشرفت ۳۰ تا ۸۰ درصدی در حال احداث است.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تکمیل و تایید ثبت‌نام  ۹۷۵ خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۸ واحد مسکونی و ۴۰۲ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران به متقاضیان طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده تحویل شده است.


وی با اشاره به واگذاری زمین برای ساخت مسکن ویلایی در شهرهای مهران و دهلران به خانواده‌های واجد شرایط، عنوان کرد: عملیات آماده‌سازی زمین برای یک هزار و ۳۰۰ متقاضی ساخت مسکن ویلایی در شهرستان دهلران در دست اقدام است که تاکنون ۷۵۰ قطعه زمین برای ساخت مسکن ویلایی در این شهرستان به مردم واگذار شده است.

هژبری ادامه داد: همچنین عملیات آماده‌سازی یک هزار و ۳۵۰ قطعه زمین در حال اجرا است و روند واگذاری این قطعات پس از اتمام آماده‌سازی آغاز خواهد شد.


معاون استاندار ایلام در پایان خاطرنشان کرد: میزان زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن ۳۸۴هکتار بوده که ۲۷۶ هکتار آن تاکنون تامین شده، ۱۰۶ هکتار در دستور کار تفاهم با مالکین قرار دارد تا از طریق خرید زمین، الحاق به شهر یا ظرفیت ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن مشکلات کمبود زمین در شهرهای ایلام، سرابله، بدره و هلیلان را رفع کنیم.


🗓 دوشنبه ۳  مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
  🆔 @ostandari_ilam               :ایتا  ‌  

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است