استانداری ایلام

همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس و به همت حوزه ایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج‌ شهید آل‌اسحاق استانداری ایلام؛

❑‌ از ۱۸ کارمند رزمنده‌ی استانداری ایلام تجلیل شد

❑‌ از ۱۸ کارمند رزمنده‌ی استانداری ایلام تجلیل شد

همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس و به همت حوزه ایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج‌ شهید آل‌اسحاق استانداری ایلام؛
❑‌ از ۱۸ کارمند رزمنده‌ی استانداری ایلام تجلیل شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه ۳ مهرماه در «نشست بصیرتی» که به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس در نماز‌خانه‌ی استانداری ایلام و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و  مدیران و کارکنان برگزار شد از ۱۸ کارمند رزمنده‌ی استانداری ایلام تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام در این نشست با تاکید بر انتقال جان‌فشانی شهدا و ایثارگران به نسل امروز، گفت: دوران طلایی مهم انقلاب اسلامی باید برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو شود تا دوران‌های پ‍ُرافتخار نظام اسلامی از جمله دفاع مقدس به فراموشی سپرده نشود. 


محمدسبحان حسنی با تاکید بر انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم بدون هیچ چشم‌داشتی و خالصانه در برابر دشمن برای اعتلای نظام اسلامی و دفاع از مرزهای کشور نقش‌آفرینی کردند که ضرورت دارد در قالب‌های مختلف این جانفشانی‌ها بیان شود.


معاون استاندار ایلام با بیان این‌که دشمن همواره درصدد ضربه زدن به نظام و ولایت است، گفت:  از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که دارای رهبری فرزانه بوده که در بزنگاه‌های مختلف همواره بهترین تدابیر را داشته است‌ ‌و بصیرت بالا و  تسلط  به مسایل روز دنیا و جامعه از جمله ویژگی‌های معظم‌له می‌باشد.

وی به اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مردمداری و ‌تواضع دست‌اندرکاران نظام و نیروی‌های مسلح در برابر مردم، افزود: مقام معظم رهبری همواره در کنار حفظ اقتدار نظام و نیروهای مسلح بر مردمداری تاکید دارند که داشتن چنین رهبری با  چنین نگاه و ویژگی‌هایی از افتخارات نظام اسلامی است.

🗓 دوشنبه ۳  مهرماه ۱۴۰۲ 
   @ostandari_ilam
                  ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام      
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
  🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است